+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: 2 brudd på 3mnd?????????

Medlem rocketrollet_83 is on a distinguished road rocketrollet_83 sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29

Question 2 brudd på 3mnd?????????

hadde ett håndleddsbrudd i juni,brakk så venstre benet nå for en uke siden...lurer litt på hva dette kan skyldes-begge skjedde i fotballkamp.er vel kanskje på tide å lefgge denne sporten på hylla men er jo så morro å dah...vel d jeg egentli lurte på er hva kan dette skyldes..uten om uflax dah..ska få tat en benskjøhetstest..men er jo ik mer enn 24år dah litt tidli for sånt dag vel...vet jeg har en tndens t å presse kroppen kanskje kitt mer enn den egentli er så begiestret for men...tenkte litt på vitamin og mineralbalanser...om dette kanskje kan ha noe m min skjørhet????lurer veldi på dette så om d er noen som har noe fakta ,taker el ideer om dette blir jeg veldi gla

er d dessuten noe mankan spise,gjøre el ta av tillskudd for at ett brudd ska gro fortest mulig..noen som har noe erfaringer å dele m??..er jo ik stort å få ut av legene annet enn hvile og ta tiden t hjelp!faen ..blir jo ganske stressa dah og kjedeli er d oxo...

vel..venter spent her

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    testosteron og eksplosiv styrketrening er vel strengt tatt det eneste som har en god beviselig effekt på å motvirke beinskjørhet.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    det eneste jeg kan komme på er vel kalsium sammen med d-vitamin.
    Men ja, legg fotballen på hylla visst du får lett skader.

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Kutt ut cola ( brus generellt ) og matvarer som er syredannende. De har en tendens til og bryte ned kalsiumlagre i kroppen din , derav skjelett.

Spis mer basisk mat , pass på og få i deg nok kalsium+d-vit som nevnt og tren kondisjon/styrke.

Hvis du er interessert i mineralubalanse kan du ta en mineralanalyse via testing av hårstrå.

Det er nok mine tips.

Og for all del , lær deg og skriv bokmål/nynorsk og ikke sms-språk , du er 24år!

er jo ik stort å få ut av legene annet enn hvile og ta tiden t hjelp!faen ..blir jo ganske stressa dah og kjedeli er d oxo...

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    drikker ik brus..og du skjønte tydligvis hva jeg skrev så da er d vel samme faen for deg åssen jeg skriver.går litt fortere skjønner du
    ellers takk for svar

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    takk.for svar....blir vel å spise mer cottage cheese,kesam og drikke melk da el?...d-vitamin .. kan du nevne noen gode kilder?takktakk

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    melk er vel tilsatt d-vitaminer.
    men altså, milk is for babies. Ta heller et godt kalsium+d-vit tilskudd og drikk vann.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    men altså, milk is for babies. Ta heller et godt kalsium+d-vit tilskudd og drikk vann.
    drikker ikke melk selv forøvrig, men hvorfor ikke drikke melk utifra "viten"?

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    okeyfår vel høre på deg vel!!!takk for tipset

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av rocketrollet_83 Vis post
    drikker ik brus..og du skjønte tydligvis hva jeg skrev så da er d vel samme faen for deg åssen jeg skriver.går litt fortere skjønner du
    ellers takk for svar
    Joda , klart jeg skjønte hva du skrev , er bare så irriterende og lese slik i lengden. Og det vet jeg at jeg ikke er alene om mene Var ikke noe negativt ment selvom det kansje kom fram slik jumping

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Du må ha mer sex, eller med andre ord knulle mer! Da binder man lettere D-vitamin i plasma og kan pumpe ut serøs væske slik at man ikke så lett knekker ben! Den apoptosen som vil skje er bare positivt for deg!

Håper det hjelper!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg forstod ikke et ord av hva du har skrevet, så jeg velger å tolke overskriften og skyte fra hoften: Hvis 2 kjærester har gått fra deg på 3 mnder kan det være deg, ikke dem. Eller du er for spontan og lettsindig med tanke på hvem du går inn i et forhold med! Kanskje du ikke skal la fetisj for fotballspillere regjere over følelseslivet ditt som helhet?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    1. Lær deg tegnsetting, avnsitt og generell skriveferdighet.
    2. Slutt på fotball.
    3. Tren vekter og bygg opp muskulatur.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    1. Lær deg tegnsetting, avnsitt og generell skriveferdighet.
    2. Slutt på fotball.
    3. Tren vekter og bygg opp muskulatur.
    eh..skriveferdighetene,tegnsetteing og det der ska bli bedre!noen år siden jeg satt på skolebenken så er nok litt slurvette..full skjerpings!

..var vel kanskje litt nærtagen ja

-har ikke hatt noen brudd på kjærlighetsfronten..hadde vel kanskje ikke vært rette forumet for mine problemer da
    *ett håndleddsbrudd i juni
    -og nå ett benbrudd

..å tipset angående mer sex..ja kanskje det hjelper.sexlysten er ikke helt på topp for tiden ,men med mer hard trening,hvile og forhåpentligvis litt høyere testosteronverdier, vil vel kanskje sexlysten øke.
    mer hard trening og heftig sexdrift vil vel gi mer testo om ikke jeg har forstått feil.og da økt fremgang.
    !!skal deffinitivt gi det ett forsøk

igjen.. takker for respons,men håper noen vil komme med noe flere tips angående forebygging av BENBRUDD!!

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Si ifra om du trenger hjelp til sexlyst

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    LOL
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    hehe.. I `ll keep in mind

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    ONS. 09.07.08

2 timers joggetur

Egenkomponert forbrenningste:

1 hel lime m/skall
    litt chili(rød)
    hel kanel
    fersk ingefærrot
    lipton blåbærte-trekt 1 døgn
    linfrø
    masse isbiter
    -kjørt i mixer-

....nam nam.. ADVARSEL:brenner godt i kjæften

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    ONS. 09.07.08

2 timers joggetur

Egenkomponert forbrenningste:

1 hel lime m/skall
    litt chili(rød)
    hel kanel
    fersk ingefærrot
    lipton blåbærte-trekt 1 døgn
    linfrø
    masse isbiter
    -kjørt i mixer-

....nam nam.. ADVARSEL:brenner godt i kjæften
    var dette et nytt brudd?

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    var dette et nytt brudd?
    Hmmm....Sorry, men den tok jeg ikke?Kanskje ikke den skarpeste,men det der må utdypes

Hvis det var fordi jeg sånn plutselig begynte å loggføre igjen,eller gjøre ett forsøk ihverfall,uten å gi noen grunn eller noe-er det rett og slett fordi jeg er sliten,trøtt og klar for senga straks!
    Mye jobbing for tiden, så helt ferdig.
    Var forresten innom profilen din; blir spennende å se,du imponerer og inspirerer

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    ...Glemte å si at jeg egentlig prøvde å slette tidligere innlegg,burde vel egentlig bare ha startet forfra med en ny tråd,men som sagt hodet er ikke helt med nå!!!!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hmmm....Sorry, men den tok jeg ikke?Kanskje ikke den skarpeste,men det der må utdypes

Hvis det var fordi jeg sånn plutselig begynte å loggføre igjen,eller gjøre ett forsøk ihverfall,uten å gi noen grunn eller noe-er det rett og slett fordi jeg er sliten,trøtt og klar for senga straks!
    Mye jobbing for tiden, så helt ferdig.
    Var forresten innom profilen din; blir spennende å se,du imponerer og inspirerer
    Jeg bare kommenterte fordi du begynte å logge i feil tråd. Dette er jo ikke loggen din, men en skadetråd Profilen din ligger jo her: http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=27428

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    29
    Jeg bare kommenterte fordi du begynte å logge i feil tråd. Dette er jo ikke loggen din, men en skadetråd Profilen din ligger jo her: http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=27428
    Takk!

Vet du om det går an å få slettet denne tråden,får det ikke til...
    Har igrunn tenkt å holde meg skadefri fremoverhar jo holdt en stund nå så...

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Takk!

Vet du om det går an å få slettet denne tråden,får det ikke til...
    Har igrunn tenkt å holde meg skadefri fremoverhar jo holdt en stund nå så...
    Trenger ikke slette råden vel? er jo bare en gammel skadetråd. Greit å ha for andre som kanskje opplever det sammen.

Ja, hold deg skadefri. Er bare stress ellers.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.