+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Albue skade.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002

Albue skade.

Har fått en kul på albuen, vært hos lege med følgende diagnose og medesinering.
    Er ikke helt bra, er det noen vits å kjøre på med samme stoffet en gang til?

Diagnose: enthesopathy at left elbow (senebetennelse venstre albue).
    Medisin: Voltaren 1 amp 75mg, Dexa 5mg, Arcoxia 120mg, Iderac 200mg x3.
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Det viktigste er vel å la albuen få ro og tid til å heles. Om magen din tåler en omgang til med Voltaren er det vel bare å kjøpe på for å få hjelp til å dempe betennelsen, de andre mediakamentene har jeg ingen erfaring med. Vedvarer betennelsen vil jeg anbefale deg å prøve å få en kort kur med kortison steorider; 20 mg eller så Prednisolon. Jeg vet mange er skeptiske til kortison steorider, men jeg har gode erfaringer med dette mot senebetennelse.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Voltaren var med sprøyte, kjører de andre en gang til
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    .... Voltaren 1 amp 75mg, ...
    1 amp ja, det går vel dårlig å spise

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg