+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: ankel operasjon

Kliss nytt medlem findus is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2008

ankel operasjon

Hei!
    skal om 10 dager operere ankelen min. Målet med operasjonen er å stramme inn leddbåndene på den ytre siden. Har fått vite at det blir mest sannsynlig med gips i 4 uker. Det jeg lurer på er om det er noen som har vært igjennom det samme? Om det er noen som vet om etter jeg har fjernet gipsen om jeg fortsatt må gå med krykker etter det? en annen ting er det at der jeg skal til sommer er det STORE bølger (2-5 meter) bør jeg da ha på meg en støtte da? og hvis ja, noen tips?

Kliss nytt medlem slagelse har slått av rykte slagelse sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24
    Jeg vet ikke, men dette får du vite av legene. Bare spør de før og etter operasjon om alt du lurer på. Søk litt www.lommelegen.no og www.pasienthandboka.no etter informasjon om du liker å lese for deg selv.

Håper det går bra med operasjon! Husk: Legene er flinke i dag!

Ble medlem
    05-2008
    ok, takk. Men er det ingen som vet noe om dette, finner ikke så mye om det på internett heller

Ble medlem
    05-2008
    er det noen som har forslag til hva slags type støtte jeg kan bruke da? noe som stabiliserer bra

Kliss nytt medlem slagelse har slått av rykte slagelse sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24

Ankelstøtte

Sitat Opprinnelig skrevet av findus Vis post
    er det noen som har forslag til hva slags type støtte jeg kan bruke da? noe som stabiliserer bra
    Jeg bruker rehband, de er blåe. Har litt svake/ustabile ankler, så jeg bruker på begge føttene. De støtter opp og hindrer overtråkk. Jeg tråkket over masse før når jeg drev med ballaktiviteter, men det er mye mindre av det nå når jeg spiller.

Ble medlem
    05-2008
    ok da er operasjonen ferdig, men jeg lurer på om ikke gipsen sitter litt for stramt, er det noen som vet hvordan jeg kan vite om den er for stram eller ikke?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.