+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: armen

Superior newbie crypted har en flott utstråling crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29

armen

hei!

hatt noen uker med mye fest, lite trening og godt kosthold. skulle spille golf. dro til på første slag og fikk alvorlig smerte i underarmen. virker som jeg strakk noe. merker ikke noe når jeg våkner men når jeg begyner å trene kommer smerten. går mest vondt når jeg slepper grepet i det jeg holder i. og får liksom ikke glemt noe skikkelig i handa. hva kan gjøre? eller hva bør ikke gjøres?

er igang igjen med godt kosthold og normale dager etter den gode ferie kjører på med godt med fett og msm. se om det vil hjelpe. noen andre forslag?

Superior newbie crypted har en flott utstråling crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29
    ingen?

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    hatt noe lignende en stund, spesielt når jeg trente bicepscurl..skikkelig ubehagelig når man skulle slippe opp. Tok en liten pause fra curlen og det ble fint igjen..mer kan ikke jeg hjelpe deg med:P

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    vært borti det samme! jeg måtte bytte øvelser å finne dem som passa meg... har så vitt etter to år begynnt å prøve de gode gamle øvelsene som gjorde vondt og det fungere på de fleste igjen..

anbefaler deg å spise godt med magnesium, kalsium , oljer og er ikke så dumt å spe på med litt glukosamin
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.