+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Avrevet brystmuskel?

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38

Avrevet brystmuskel?

Hei, dette gjelder heldigvis ikke meg, men en kollega. Han har ikke trent så mye styrke opp gjennom, men har begynt skikkelig nå og har trent bra i underkant av et år. Han har blitt ganske fort sterk, lettrent fyr, boler ikke.

I går trente han benk i smithmaskin, noe jeg har sagt at han bør slutte med, men dog. Han varma dårlig opp og skulle muligens kjekke seg litt med å løfte tungt. Holdt veldig bredt grep med albuene ut til siden. På den 9. reppen på 120 kg skjedde det noe i brystet. Han sa han fikk smerter rett under/ved det ene kragebeinet. Klarer nå ikke ta en pushups engang pga smerte.

Min teori er at han har hatt en liten avrivning i brystmuskelaturen. Tror dere det stemmer, og ha bør han gjøre nå?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    HHHH er vel rette personen til å svare på dette.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Hvor lenge har han hatt skaden?

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg ville oppsøkt lege, antakelig vil legen skrive uten anti-inflammatoriske midler og advare mot å fortsette styrketreningen.
    Eventuelt ville jeg oppsøkt kiropraktor eller manuell terapeut, fått massert og myket opp vevet. Det er ting som tyder på at bevegelse uten belastning er bra i slike tilfeller, og anti-inflammatoriske midler kan redusere smerten, men også forsinke tilhelingen av skaden.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Hvor lenge har han hatt skaden?
    En dag.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    En dag.
    Kjør karantene på all trening eller eventuelt alle øvelser som gjør vondt på den negative måten. Om det ikke har roet seg ned innen 1-2 uker, kontakt lege.
    Vært borti noe lignende selv, ga seg etter en uke, selv om jeg var bombesikker på at jeg hadde røket noe. Kan hende at han bare har fått seg en liten smell.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Har hatt det samme selv, lite hjelp å få hos fastlegen. fikk sykemelding en uke, gadd ikke en gang se på skaden.

Jeg tok pause fra trening 2-3 uker var det vel, så begynte jeg å trene kun med veldig lette vekter på bryst og øvelser som aktiverer bryst. Passet på å strekke ut godt slikt at jeg ikke skulle få avkortning av brystmuskelen. Er vel enda ikke 100% og dette er vel 1\2 år siden eller noe, men er nesten 100%. gikk vel 2-3 måneder før jeg kunne ta i hardt igjen.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Medlem tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Hadde en delvis avrivning i skulderen alt jeg fikk fra fastlegen var 3 dagers sykemelding og noen betennelses dempende. Tok 4 mnd før det var brukbart å trene tungt.

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    Har hatt det samme selv, lite hjelp å få hos fastlegen. fikk sykemelding en uke, gadd ikke en gang se på skaden.

Jeg tok pause fra trening 2-3 uker var det vel, så begynte jeg å trene kun med veldig lette vekter på bryst og øvelser som aktiverer bryst. Passet på å strekke ut godt slikt at jeg ikke skulle få avkortning av brystmuskelen. Er vel enda ikke 100% og dette er vel 1\2 år siden eller noe, men er nesten 100%. gikk vel 2-3 måneder før jeg kunne ta i hardt igjen.
    Da hadde du vel en liten avrivning, tror du ikke? Hvordan merker du skaden i dag da? Vondt når du legger 200 kg på stanga i benken?

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Da hadde du vel en liten avrivning, tror du ikke? Hvordan merker du skaden i dag da? Vondt når du legger 200 kg på stanga i benken?
    Hele siden på brystet blei blått og jeg klarte ikke en gang vri om tenninga i bilen med armen på den siden skaden var. Hørte en skikkelig raknelyd inni brystet. Hele brystet ble stort å hovent også så tror ikke det kan kalles en liten avrivning.

Har ikke prøvt noe persing etter skaden, litt redd for å rive opp igjen. har løfta 180kg og det gikk lett. Driver enda å trener litt restitusjons rettet, ikke alt for tunge vekter og mye utstrekking. Tenker jeg kan kjøre på litt igjen i januar februar =)

Kjenner jeg på brystet nå på siden av armhulen kjennes det ut som det er et lite nedsøkk der skaden var, kjenner enda bittelitt smerter under trening.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.