Hei. Jeg har en plage i beina, og jeg lurer på om dette er beinhinnebetennelse eller hva det er.
Tingen er at jeg spesielt etter jogging store smerter i beina, spesielt i leggene. Dette gjelder begge to, men spesielt den venstre leggen min. Hvis jeg setter meg ned på huk, så kan jeg sitte der i ca 30 sekunder, men da vil smerten være ganske ekstrem i lang tid etterpå. Det kjennes da nesten ut som om smerten pulser i beina, som en slags verk.
Dette kommer som oftest etter jogging, og jeg vet at jeg jogger på asfalt og i dårlige sko så det er jo selvfoskyldt egentlig, men er det noen som vet hvordan man får dette vekk egentlig? Tydeligvis får jeg ikke vilt det vekk fordi de forsvinner det, men kommer tilbake så snart jeg begynner med noen som helst form for jogging eller trening igjen. For å beskrive smerten så kjennes det egentlig ut som mye verk i beina, og ofte som om beina egentlig hele tiden er veldig sliten (Som om du har holdt beina låst i beinpress i 2 min på maks tyngde), og når du trakker ned så kjenner du at det gjør vondt i beina. Hvis du bare fortsetter å jogge med dette kjenner du at du blir veldig stiv i beina, og at smerten kan bre seg oppover leggene til knærne og inn i lårene. Smerten er på undersiden av leggbeinet på begge sider, og oppå leggen selv. Det kjennes ut som om vevet eller hva jeg skal kalle det oppå leggen har knytt seg.
Dere kan jo kansje tenke dere hvordan det er å smelle legg mot legg i Thai / Kickboxing med det dritet der. :P
Noen tips hadde vært flott!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat