+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Betent albue

Kliss nytt medlem Eigil is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2006

Betent albue

Hei. Jeg trenger hjelp! Jeg tror jeg har fått betennelse i det nederste tricepsfestet (?) i albuen, jeg har hvertfall vondt i den "øverste" delen av albuen, kjennes ut som det er rett innenfor det lille beinet/kulen over selve knokkelen..litt vanskelig å beskrive dette. Jeg kjenner av og til et lite stikk når armen ikke brukes, men måtte bryte trening på torsdag grunnet smerter, og at jeg ikke turte mer. En venn av meg som snart er utdannet lege sa jeg kunne prøve en ibux kur med tabeletter og gél en liten stund og se hvordan det går, det har gått litt bedre. Jeg kjenner ingenting ubehag i resten av arm, ikke i triceps heller. Det er ikke vondt i underarm, og jeg klarer å lage knytteneve og ta i.

Noen som har erfart, vet noe ? er litt rådvill, og sommerens mål virker litt distansert akkurat nå for å si det slik:/

Hva gjør jeg ? Bør jeg oppsøke lege?

Tenkte hvertfall en uke fri fra overkropp, se hvordan ting utviklet seg. Har hatt planer om å legge om til veldig lette øvelser, og mye wire, bare for å holde ting litt ved like, men vil har råd før jeg begynner på igjen.

På forhånd tusen takk

0,1 tonn pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Omega-3 skal være lindrende ved leddplager. Hvis du ikke tar det fra før kan du jo prøve en kapsel til hvert måltid, kan værtfall ikke gjøre noe skade..
    mvh

Ble medlem
    10-2006
    Omega-3 er med

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Mange gode råd her: Albuesmerter? Les her...

Viktigste rådet er å ta hensyn til problemet og gjøre noe med årsaken.

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Naproxen kur er fint, kjøpes på apoteket.. Tar det meste. Fåes uten resept..

Men jeg ville oppsøkt fysioterapaut. Sansynligvis er det bare stramt i en av musklene som fester seg ved albuen og så napper det i festet når musklen kontraheres..
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    10-2006
    har hørt om Naproxen, men fått vite at det er reseptbelagt..løpe og kjøpe! takk

Ble medlem
    10-2006
    tar en tur innom fysio der jeg trener først..

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eigil Vis post
    tar en tur innom fysio der jeg trener først..
    Kan nok være lurt.. naproxen er som sagt ikke resept belagt.. Er Voltaren og den der andre jeg ikke husker hva heter som er det..

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Du tenker på brexidol fresh
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    07-2005
    Takk SMASK
    Visste det var noe på B men kom ikke på det i farta.. Er visst febertåka på gang her

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Et par linker med med mine erfaringer fra bruk av praparater for å dempe betennelser.
    http://www.fitnessprat.no/showpost.p...32&postcount=4
    http://www.fitnessprat.no/showpost.p...96&postcount=2

Husk også at parasetamol preparater ikke virker betennelsesdempende og at de er harde for levera. Dessuten, ikke eksperimenter med store doser medikamenter uten å konsultere lege.

Ble medlem
    10-2006
    takk for tips

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.