Hei. Jeg trenger hjelp!Jeg tror jeg har fått betennelse i det nederste tricepsfestet (?) i albuen, jeg har hvertfall vondt i den "øverste" delen av albuen, kjennes ut som det er rett innenfor det lille beinet/kulen over selve knokkelen..litt vanskelig å beskrive dette. Jeg kjenner av og til et lite stikk når armen ikke brukes, men måtte bryte trening på torsdag grunnet smerter, og at jeg ikke turte mer. En venn av meg som snart er utdannet lege sa jeg kunne prøve en ibux kur med tabeletter og gél en liten stund og se hvordan det går, det har gått litt bedre. Jeg kjenner ingenting ubehag i resten av arm, ikke i triceps heller. Det er ikke vondt i underarm, og jeg klarer å lage knytteneve og ta i.
Noen som har erfart, vet noe ? er litt rådvill, og sommerens mål virker litt distansert akkurat nå for å si det slik:/
Hva gjør jeg ? Bør jeg oppsøke lege?
Tenkte hvertfall en uke fri fra overkropp, se hvordan ting utviklet seg. Har hatt planer om å legge om til veldig lette øvelser, og mye wire, bare for å holde ting litt ved like, men vil har råd før jeg begynner på igjen.
På forhånd tusen takk![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Jeg tror jeg har fått betennelse i det nederste tricepsfestet (?) i albuen, jeg har hvertfall vondt i den "øverste" delen av albuen, kjennes ut som det er rett innenfor det lille beinet/kulen over selve knokkelen..litt vanskelig å beskrive dette. Jeg kjenner av og til et lite stikk når armen ikke brukes, men måtte bryte trening på torsdag grunnet smerter, og at jeg ikke turte mer. En venn av meg som snart er utdannet lege sa jeg kunne prøve en ibux kur med tabeletter og gél en liten stund og se hvordan det går, det har gått litt bedre. Jeg kjenner ingenting ubehag i resten av arm, ikke i triceps heller. Det er ikke vondt i underarm, og jeg klarer å lage knytteneve og ta i.
Svar med sitat

SMASK