+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Bettenelse under begge beina?

Medlem t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29

Bettenelse under begge beina?

Fikk dette i begynnelsen av juni da jeg gikk mye på betongdekke i utslitte vernesko på jobben. Er fremre del under foten som er vondt, og det går ut i tærne . Er særlig midt under det gjør vondt. Er det noen sener som går det?

Vært til lege 2 ganger, fått Voltaren som jeg gikk på på i 1 uke, hjalp litt, men ble vondt utover dagen igjen når jeg gikk mye på jobben. Brukt Naporoxen i 1 uke nå, men det har ikke virka noe.

Eneste som har funka er å ise det mye ned i løpet av en dag, men det kommer tilbake etter ei lita stund.

Noen med forslag?
    Du savnes Ullrich....

Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvile. Jeg fikk akkurat det samme pga mye ståing og gåing på dårlig gulv. Pluss mye gåing ute. Så jeg måtte bare dumpe all gåing og ståing som var mulig. Kjøre kardio på sykkel slik at jeg ikke belastet fotsålen. Det var til tider så vondt at når jeg våknet om morgenen så måtte jeg krype den første halvtimen før jeg ble num nok under foten til å reise meg opp.

Legen sa jeg hadde to valg, ibuxgel eller kortison. Kortison utgår så da brukte jeg ibuxgel, som selvfølgelig ikke gjorde en dritt. Gikk med det i 3-4 måneder før det endelig slapp taket. Hvile er nok det eneste som fungerte på meg (selv om jeg trente like mye som alltid).

Medlem t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hvile. Jeg fikk akkurat det samme pga mye ståing og gåing på dårlig gulv. Pluss mye gåing ute. Så jeg måtte bare dumpe all gåing og ståing som var mulig. Kjøre kardio på sykkel slik at jeg ikke belastet fotsålen. Det var til tider så vondt at når jeg våknet om morgenen så måtte jeg krype den første halvtimen før jeg ble num nok under foten til å reise meg opp.

Legen sa jeg hadde to valg, ibuxgel eller kortison. Kortison utgår så da brukte jeg ibuxgel, som selvfølgelig ikke gjorde en dritt. Gikk med det i 3-4 måneder før det endelig slapp taket. Hvile er nok det eneste som fungerte på meg (selv om jeg trente like mye som alltid).
    Takker for svar. Ibuxgel er det på resept?
    Du savnes Ullrich....

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Nei, ibuxgel er reseptfritt.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Går selv en del timer og tråkker på betonggulv. Vet det finnes såler som skal hjelpe noe, rent forebyggende.

Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Går selv en del timer og tråkker på betonggulv. Vet det finnes såler som skal hjelpe noe, rent forebyggende.
    Takker. Fåes vel kjøpt der man får kjøpe vernesko?
    Du savnes Ullrich....

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Etter liknende problemer har jeg kuttet ut vernesko til fordel for noe dyrere joggesko og crocs. Ikke akkurat opptimalt i forhold til mange arbeidsoppgaver, men smerter i fotsålen var i denne perioden et større problem for meg enn risikoen for å miste noe på skotuppen.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av t-mobile Vis post
    Takker. Fåes vel kjøpt der man får kjøpe vernesko?
    gjør det helt sikkert. arbeidsgiver som har for min del.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sole eller Sorbothane såler fungerer bra. Har bare erfaring med Sorbothane selv, men Sole sålene ser bra ut. De selges i de fleste sportsbutikker.

Fant en oversikt over dempesåler her: http://www.return2fitness.co.uk/Foot...s_And_Footbeds

Når det gjelder betennelsesdempende medikamenter er kortison det eneste som virkelig har fungert for meg.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Etter liknende problemer har jeg kuttet ut vernesko til fordel for noe dyrere joggesko og crocs. Ikke akkurat opptimalt i forhold til mange arbeidsoppgaver, men smerter i fotsålen var i denne perioden et større problem for meg enn risikoen for å miste noe på skotuppen.
    HMS mann! Trodde du hadde lært dette jeg

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    HMS mann! Trodde du hadde lært dette jeg
    Vel, det er et ukjent begrep der jeg jobbet. Men, bortsett fra dårlig fotfeste ved dytting av biler, har jeg riktignok aldri hatt behov for ordentlig arbeidssko til lakkering og oppretting. Det har kun skaffet meg såre føtter.

Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sliter fortsatt med disse føttene. Er blitt en god del bedre, men sitter fortsatt godt igjen like bak dei 3 ytterste tærne. Prøvd naprapat, kiropraktor og muskelterapaut nå.

Noen her inne som har erfaring med trykkbølgebehandling?
    Du savnes Ullrich....

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Har ikke erfaring selv men 3-4 venner og kollegaer som har slitt med kroniske betennelser har prøvd dette og alle har hatt veldig god effekt. Tenkte jeg skulle teste det selv nå på en achilles som ikke blir bra.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.