+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Blodansamlinger på ryggen

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22

Blodansamlinger på ryggen

Noe som har kommet for meg den siste tiden er "kviser" fyllt med blod, klumper på ryggen, mindre nå men var ganske ille en stund. Sprekker veldig lett og derfor lager masse blodmerker på en del klær, irriterende. Gjør ikke noe vondt eller noe, er bare forbaska dumt når hvite t-skjorter får blodmerker på bak på ryggen.

Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Tatt litt sol i det siste, hjelper litt, også startet med cream peeling som visst skal gjøre godt.

Noen som har hatt noe liknende?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sjekk kostholdet. Jeg levde på melk og yoghurt en stund, og jeg har aldri noengang i hele mitt liv (nesten) sett noe så jævlig som ryggen min etter noen uker på den dietten.
    Prøv deg på kjøtt, fisk, egg, kylling, litt frukt og masse grønnsaker. Fiskeolje er essensiellt for å hindre inflammasjon, også i huden. Prøv å få i deg alle vitaminer gjennom "whole foods".
    For Omega3:
    * avocados
    * sesame seeds
    * pumpkin seeds
    * walnuts
    * dark leafy green vegetables (spinach, mustard greens, kale)
    * wheat germ oil
    * salmon
    * sardines
    * albacore tuna
    Les denne fra start til slutt:
    http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1739961&cr=
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Enig med Fowler. Tror det bare er en myte at kosthold ikke har noe og si for acne. Dra en tur til asia og se på folk der. De fleste har strøken silkehud. Så ser du på asiatere som bor i Norge og spiser norsk mat (melk, brunost, osv). Veldig mange av de ser nesten ut som om de er skutt med hagle i fjeset. Jeg merker det selv hvis jeg har kjørt på med ei skikkelig rølpehelg med kebabsaus, pizza, øl osv.. Acne må behandles innenfra og har veldig liten tro på slik "cream peeling" etc. Sol kan hjelpe til en hvis grad. Blir det for ille kan du gå til legen å spørre etter roaccutane. Vitamin B5 har også påvist effekt.
    Sist endret av slogum; 23-10-07 kl 14:39

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Takk for to veldig gode svar. Lever så og si på melkeprodukter ja fowler, får skjerpe inn fremover med mer variert. Tar tran og multivitaminpiller og omega3 kapsler daglig.

Begynt å gi seg litt nå, men tror jeg tar en tur til legen allikevel, for ¨sjekke at alt er fint. Litt ekkelt da blodspruten sto ut av ryggen av så vidt røre på en av "kvisene".
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.