+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Brexidol og bivirkninger

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42

Brexidol og bivirkninger

Legemiddelverket advarer mot bruk av Brexidol til idrettsskader og problemer.

"Brexidol har i Norge først og fremst blitt brukt til korttidsplager, av unge folk som trener. Det er denne praksisen vi ønsker at legene skal slutte med, sier avdelingsoverlege Steinar Madsen i Statens legemiddelverk."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166614

Jeg har brukt Brexidol en del og ikke merket noe til bivirkninger. Er det noen her som har dårlige erfaringer med Brexidol?

Medlem Liquorice is a jewel in the rough Liquorice is a jewel in the rough
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    33
    Eneste jeg har hatt problemer med er at det ikke funker for meg. Har måttet bruke andre piller.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Var hos legen i går å fikk høre det samme, så jeg fikk voltaren som skulle ha samme effekten. Brexidol er vist ganske hard mot magen, lettere å få magesår eller noe slikt
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Brexidol er vel først og fremst mot menstruasjonssmerter. De har prøvd å gi meg resept på makkverket ved flere anledninger. Ikke virker det heller.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Har brukt det 2 ganger og begge gangene fått jævlig vondt i magen. SIst fikk jeg det pga ryggsmerter, etter 8 dager klarte jeg ikke ta det mer og har hatt vondt i magen en god stund etterpå. Tok og drev med litt selvmedisinering i 2 uker før brexidol med 1 stk voltaren pr dag.

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Hadde god verk i skulder/ kragebeinet. 9 dager med 20mg x 1 brexidol gjorde susen for meg. var ikke hard for min mage.
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Har skapte fullt av brexidol som jeg knasker jevnt og trutt i harde treningsperioder.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Brexidol er vel først og fremst mot menstruasjonssmerter. De har prøvd å gi meg resept på makkverket ved flere anledninger. Ikke virker det heller.
    Er det ikke Naproxen som er for menssmerter?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Er det ikke Naproxen som er for menssmerter?
    Ja, men det virker veldig bra for betennelse for meg. Brexidol ble primært lagd for slitasjegikt, leddgikt og Bechtevs (eller hvordan dette nå staves).

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Brexidol er nok ikke for menstruasjonssmarter.

Har foreløbig ingen dårlig erfaring med Brexidol, men har gått over til Voltaren. Eneste grunnen er at dette er reseptfritt i Sverige, så greit å kjøpe der.
    Den Voltaren man får på resept i Norge er dobbel så sterk som den som selges over disk i Sverige. Legen min sa greit og enkelt bare doble dosen så får du samme effekt som den reseptbelagte.

Også er det billigere i Sverige da..
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***
    --------------------------------------

Kliss nytt medlem Arch is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    24
    Funket greit for meg de gangene jeg brukte det.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.