I fjor hadde jeg tidvis takykardia (hurtig puls), spesielt etter harde treningsøkter. Dette ble forsterket av inntak av AAKG og litt av koffein.
Hadde tidvis små ubehag i brystet. Etter å ha hatt det slik et års tid var jeg hos lege, og fikk henvisning jeg skulle sende til hjertespesialist.
Problemet ga seg i stor grad, så sendte aldri inn henvisningen.
Vel, nå er det delvis tilbake igjen, men nå er pulsen mye roligere. Sannsynligvis har dette sammenheng med at jeg har bedre kondisjon, men problemet nå er at det på en måte stikker litt sporadisk i venstre side av brystet. Har vært gradvis mer den siste tiden, og lurer på hva dette kan være. Er mange årsaker til brystsmerter, og de fleste er ikke farlige. Symptomene til infarkt er jo ikke der (etter å ha googlet).
Har legetime i morgen grunnet noe annet (stiv ryggmuskulatur etter operasjon) men er ikke så kjekt å ikke vite hva det er med brystet. Løp i dag og på andre del av økten så tok jeg det litt roligere fordi jeg opplevde at det tidvis stakk litt i brystet.
Tar det selvfølgelig opp til legen, men empiri tilsier at leger ofte ikke har så mye peiling og bare sender deg annet steds.
Noen som har peiling på slikt?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat