+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Dårlig akilles

Medlem MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23

Dårlig akilles

Sliter med den venstre akillesen min, den er litt tynn og slarkete i forhold til den andre. Det er ikke vondt eller ubehagelig når jeg gjør vanlige bevegelser eller trener (heldigvis!), men den ER dårligere enn den andre. Det gir meg et veldig kjedelig problem; jeg kan omtrent ikke bruke høye hæler.
    Det er når jeg strekker ut foten helt og "peker" med tærne at det gjør vondt. Som regel om jeg gjør dette uten motstand (eks sittende på senga og bare strekker ut) så gjør det ikke direkte vondt, er mer ubehagelig. Men om jeg sparker borti noe, eller tar et langt skritt med høye hæler slik at foten blir "tvunget" litt ekstra strukket ut (for en fantastisk forklaring!) så gjør det veldig veldig vondt!
    Er det noen øvelser jeg kan/bør gjøre for å hjelpe den til å bli sterkere? Tåhev?

Eks; hadde jeg tatt et langt skritt som dette, landet med hælen og deretter bøyd beinet nedover/fremover ville det gjort voldsomt vondt:

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Slutt å gå med høye hæler.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Medlem MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Jeg eier vel kanskje ett par med høye hæler og bruker det ca aldri. Men det er anledninger der jeg gjerne skulle brukt dem! Trenger ikke å være 10cm høye hæler, men litt er jo fint innimellom.
    Hæler eller ei, akillesen er trøblete :/

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Stikk avgårde til eit ortopedisk verksted, snakk med ein ingeniør og sjå kva vedkommende seier. Eller ta turen til legen din og be om ein henvisning til ortoped.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Så det er ingen hjemmefix for det altså? Æsj!

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Bare til å bite tennene sammen å ta noe smertestillende de få gangen du skal på høyhælte
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.