+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Dårlige knær - Knestøtter

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28

Dårlige knær - Knestøtter

Sliter med dårlige knær, noe jeg merker godt ved feks dype knebøy.
    - Noen som bruker "Knestøtter" under tunge beinøkter. -Snakker ikke sånne feite blå saker håndballspillere bruker, men noe som stabiliserer og støtter leddene.

Legger ved et bilde av Arnold, hvor han bruker noe lignende jeg er på utkikk etter.

SCP
    Vedlagte bilder

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    de arnold bruker på bildet er knebind som du surrer rundt kneet.Styrkeløftere bruker de, det finnes i flere styrker og tykkelser.Bør finnes på nettet men, jeg har kun brukt det på lave reps 1-2-3.Du må nesten føle deg fram hva som er best,menvær forsiktig med kneet, jeg er plaget med mine!

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    Sliter med dårlige knær, noe jeg merker godt ved feks dype knebøy.
    - Noen som bruker "Knestøtter" under tunge beinøkter. -Snakker ikke sånne feite blå saker håndballspillere bruker, men noe som stabiliserer og støtter leddene.

Legger ved et bilde av Arnold, hvor han bruker noe lignende jeg er på utkikk etter.

SCP
    Har samme problem.. si fra hvis du får noen brukelige råd da er du kjempe søt
    Har egentlig bare avfunnet med meg at trening er smerte..
    Har du forresten prøvd i butikker som drives av byggere? Den til tommi thorvildsen for eksempel? eller Chr Mobeck?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg bruker slike "sokker" som jeg kaller de. Hjelper veldig bra. Bruker på knærne når jeg trener beina, og bruker og på albuene når jeg trener pressøvelser. Mine ser ut som slike "feite saker som håndballspillerne bruker". Har aldri prøvd slike wraps som styrkeløftere bruker.

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    de arnold bruker på bildet er knebind som du surrer rundt kneet.Styrkeløftere bruker de, det finnes i flere styrker og tykkelser.Bør finnes på nettet men, jeg har kun brukt det på lave reps 1-2-3.Du må nesten føle deg fram hva som er best,menvær forsiktig med kneet, jeg er plaget med mine!
    Ja, det er noe sånt no jeg hadde sett for meg.
    Har du noen idè om hvor de selger sånt noe Nissen? Hvor kjøpte du dine?

-Ja, fullt klar over det, livredd for knærne mine. Har jumpersknee og slætters fra gammelt av, merker det utrolig godt etter tunge økter

SCP

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Har samme problem.. si fra hvis du får noen brukelige råd da er du kjempe søt
    Har egentlig bare avfunnet med meg at trening er smerte..
    Har du forresten prøvd i butikker som drives av byggere? Den til tommi thorvildsen for eksempel? eller Chr Mobeck?
    Jaså , her må man gjøre seg fortjent før man er søt ja....

-Ja, har prøvd en del bygger-gym, treningsklær leverandører etc, men ikke funnet noe.

SCP

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Uff nissen er en gammel mann, husker ikke hvor de ble kjøpt, hør med NK?
    (mobeck var jo nevnt her, hva med norges styrkeløft forbund)
    Bare husk å varme opp beina orntlig, kan strengt tatt ikke overdrives nok.Og drit i vektene, kjør på følelse

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jaså , her må man gjøre seg fortjent før man er søt ja....

-Ja, har prøvd en del bygger-gym, treningsklær leverandører etc, men ikke funnet noe.

SCP
    http://www.schiek-europa.com/varer20...b48c85dd85a849

Hør med NK

Bronse Member Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    Jeg har brukt slike ''bandasjer'' som man bruker som håndleddsstøtte, bare tilpasset knærne. Det funker kjempebra.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Hva med å ikke ta ass to the grass og heller gi seg når du er i 90grader?
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    Hvis det haster kan du få tak i slike "knebeskyttere" på ergoterapaut sjapper om du har en i nærheten.

Tror disse er lettere å ha på ved jogging osv. Mulig jeg tar feil, har egentlig ikke prøvd "knebeskyttere" designet for knebøy osv. Antar
    de er enda litt stivere

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ja, jeg var inne og tittet i stad, men er jo ingenting for knær der.

SCP

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Hva med å ikke ta ass to the grass og heller gi seg når du er i 90grader?
    Du er en liten luring du

Det er like ille uansett skjønner du, merker det nesten mer i feks lårcurl.

SCP

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja, jeg var inne og tittet i stad, men er jo ingenting for knær der.

SCP
    Model 1178 Knee Wraps

78" Cotton elastic knee wraps
    Heavy duty cotton elastic for maximum support
    Full 78" length
    3" width
    Proudly made in the USA!

http://www.schiek.com/supports.html

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Denne var intr, kan sende de en mail.
    Her har jeg sett, men fant ingenting

SCP

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Model 1178 Knee Wraps
    Full 78" length
    3" width
    Proudly made in the USA!
    Se her ja! Now we talkin!

SCP

Ble medlem
    04-2002
    Denne var intr, kan sende de en mail.

Her har jeg sett, men fant ingenting

SCP
    Under samarbeidspartnere(noe surfing må du gjøre selv, selv om jeg er hjemme med influensa )

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    en kompis (axept) av meg bruker no støtte greier på beinøktene. men er ikke helt det samme som på bildet. er sånne plast greier på siden som støtter kneet og sånn. sikkert jævelig dårlig forklart... men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det...

Men uansett, send Axept en PM og spør han du men vet ikke om han svarer siden han ikke har nett om dagen. Om han ikke svarer så kan jeg høre med han...

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Model 1178 Knee Wraps

Full 78" length
    3" width
    Proudly made in the USA!

Se her ja! Now we talkin!

SCP
    OOOOH!!!

NK! Jeg tar et par også - pluss albuevarmere! jumping

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy Vis post
    OOOOH!!!

NK! Jeg tar et par også - pluss albuevarmere! jumping
    Jævla hermegås...

SCP

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Kyllinger!

Dere knekker jo bare dere ser jernet, herre jemini!
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jævla hermegås...

SCP
    Elsker deg og jumping

TEAM BODYTECH

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    http://www.tn.no/shop/produkter.aspx?id=5

Både til kne og albuer her.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.