+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Det knirker og det knaker

Klaske meine schinke MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    29

Det knirker og det knaker

Uh...det knaker i knær og skuldre når jeg tar knebøy og dips. Noen ganger får jeg en stikkende smerte...har fått forskjellige forklaringer på hva dette kan være. Uansett, veldig irriterende. Noen gode råd her??

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    hev hånden rett ut til siden over skulerhøyde, sakte opp og ned. er det smerte når det knaker?

Klaske meine schinke MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML er et navn kjent av alle MLML sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    hev hånden rett ut til siden over skulerhøyde, sakte opp og ned. er det smerte når det knaker?
    jævli stivt i hvertfall, men vet ikke om det er derfor det knaker sånn

0,1 tonn pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Spis minst 5 gram omega 3 om dagen, smører leddenejumping

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av pils Vis post
    Spis minst 5 gram omega 3 om dagen, smører leddenejumping
    Er ganske flink til å ta omega3 (både selolje, flaxseed og fisk) - tar 8 kapsler om dagen. Men jeg har en tendens til å få veldig stive muskler, har en helt håpløs rygg til tider, selv om den er godt trent, en fysioterapaut sa til meg at det kunne skyldes de stive musklene, men...nei, vet ikke helt jeg.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MLML Vis post
    Uh...det knaker i knær og skuldre når jeg tar knebøy og dips. Noen ganger får jeg en stikkende smerte...har fått forskjellige forklaringer på hva dette kan være. Uansett, veldig irriterende. Noen gode råd her??
    Bruk varme klær..

Er vel det eneste jeg kan komme på ellers albue støtter og den slags.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Kjenner ingen som har stivere ledd enn meg selv. Hvis ikke jeg får varmet opp skikkelig og da mener jeg ikke med vekter, men med armbevegelser og tøyning generelt så knaker det noe voldsomt i ledda mine under trening og forsåvidt i hverdagen også. Så det er det rådet jeg kan gi deg. Varm GODT opp før trening!

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    knake er det normalt at det gjør. men gjør det vondt?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.