Uh...det knaker i knær og skuldre når jeg tar knebøy og dips. Noen ganger får jeg en stikkende smerte...har fått forskjellige forklaringer på hva dette kan være. Uansett, veldig irriterende. Noen gode råd her??
Uh...det knaker i knær og skuldre når jeg tar knebøy og dips. Noen ganger får jeg en stikkende smerte...har fått forskjellige forklaringer på hva dette kan være. Uansett, veldig irriterende. Noen gode råd her??
hev hånden rett ut til siden over skulerhøyde, sakte opp og ned. er det smerte når det knaker?
Spis minst 5 gram omega 3 om dagen, smører leddenejumping
Er ganske flink til å ta omega3 (både selolje, flaxseed og fisk) - tar 8 kapsler om dagen. Men jeg har en tendens til å få veldig stive muskler, har en helt håpløs rygg til tider, selv om den er godt trent, en fysioterapaut sa til meg at det kunne skyldes de stive musklene, men...nei, vet ikke helt jeg.
Kjenner ingen som har stivere ledd enn meg selv. Hvis ikke jeg får varmet opp skikkelig og da mener jeg ikke med vekter, men med armbevegelser og tøyning generelt så knaker det noe voldsomt i ledda mine under trening og forsåvidt i hverdagen også. Så det er det rådet jeg kan gi deg. Varm GODT opp før trening!
knake er det normalt at det gjør. men gjør det vondt?