+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: dette med senebetennelse

Medlem Kallle is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2004

dette med senebetennelse

Jeg har senebetennelse...dvs at det blusser opp smerter i begg armene når jeg begynner trening. Dette gir seg etter et par dager dersom jeg har holdt armene i ro. Dette er noe jeg egentlig ikke finner meg i fordi jeg får jo aldri trent. Noen som har noen tips om hvordan jeg blir kvitt smertene i armene etter trening ?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Er du sikker på at dette er senebetendelse og ikke bare treningsverk?

-Treningsverk gir seg normalt etter noen dager, mens senebetendelse sitte vel i litt mere

Ble medlem
    05-2004
    Mulighet for at det er treningsverk ja..har egentlig ikke noe grunnlag for å si at det er senebetennelse, men saken er at det kommer hver gang jeg bruker armene enten det er på trening eller på jobb. er ikke noe kult å bli hemmet i treningen

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Ikke ha strammere grep om vektene en du trenger. Vurder å bruke støtte rundt håndleddene . Hansker med støtte eller rene håndleddstøtter.

Ble medlem
    05-2004
    Det er i skuldrene og rett over albuene problemene sitter

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kallle Vis post
    Det er i skuldrene og rett over albuene problemene sitter
    Dette er umulig å si noe særlig om siden vi ikke vet mer om deg. Men jobber du med PC/på kontor? I så fall kan dette være forårsaket av dette og at det bare blusser opp litt ekstra og du får symptomene når du har trent. Tipset mitt er uansett å finne ut hva problemet skyldes først og så gjøre noe med dette. I mellomtiden kan du benytte betennelsesdempende medikamenter og etter problemet er identifisert legge opp treningen slik at den virker positivt mot problemene dine.

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg hadde et tilsvarende problem en periode og løsningen for meg var å ta HELT fri noen uker og så begynne å trene lett igjen - ta det rolig. Var spesielt på biceps curl jeg kjente den. Nå er det helt fint igjen.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

:p

Får man skikkelig senebetennelse sies det vel at man aldri blir skikkelig kvitt det? Det skal visst være et rent helvete etter det jeg har blitt fortalt...
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av mYth Vis post
    Får man skikkelig senebetennelse sies det vel at man aldri blir skikkelig kvitt det? Det skal visst være et rent helvete etter det jeg har blitt fortalt...
    Stemmer det, det er en viss fare for at blir kronisk om man går med det over lengre tid. Det som kan være litt skummelt er at man kan trene noenlunde greit med senebetennelse over en viss tid. Så tar man seg kanskje en uke pause, før man fortsetter å trene som før. Lurer seg selv litt, med å hvile slik at man ikke kjenner det like godt som før. Jeg er inne i den lurefasen nå, der jeg har hatt meg en uke pause, men fortsatte treningen denne uken. Kjennes ok ut, litt vondt, men ikke noe farlig
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Stemmer det, det er en viss fare for at blir kronisk om man går med det over lengre tid. Det som kan være litt skummelt er at man kan trene noenlunde greit med senebetennelse over en viss tid. Så tar man seg kanskje en uke pause, før man fortsetter å trene som før. Lurer seg selv litt, med å hvile slik at man ikke kjenner det like godt som før. Jeg er inne i den lurefasen nå, der jeg har hatt meg en uke pause, men fortsatte treningen denne uken. Kjennes ok ut, litt vondt, men ikke noe farlig
    Er inne i den andre uken her, albuen som streiker. Tenkt å vente til over påske, selv om det er en pinsel å være forvist til beinpress og sykkel , så tror jeg det er det lureste. Men faen, hvis det ikke er bedre etter påske (etter ca 3-4ukers fri), så vurderer jeg å gi faen, fortsetter å trene og sier som Rocky: "No pain!"
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Det er en vesentlig forskjell på "No pain, no gain" når du er frisk og uskadd, og "No pain, no gain" når du har en skade. Det første dreier seg om å tørre og være motivert nok til å klare å yte maks. Det siste dreier seg om ikke å skjønne hva du driver med. I teorien og i etterpå klokskapens lys en enkel og grei distinksjon, i praksis mye vanskeligere. Nå er ikke 2 uker lang tid, men pass på at du ikke trener på deg en kronisk skade.

Registered User Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough
    Ble medlem
    07-2006
    Hei K.

Jeg ser at du har hatt problemer med skuldre/armer siden 2004 (Nå trenger jeg virkelig hjelp !!)

Vi kan vel da fastslå at dette problemet ikke vil løse seg selv.......

Umiddelbart tenker jeg at her må det være noe mer i retning av nakke problematikk med irritasjon av nervevev. Helt ufarlig, selvfølgelig, men ta nå og oppsøk fagfolk:

http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=27

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.