+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: Eksem på armer

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006

Eksem på armer

Jeg vet ikke helt om skadeforumet er feil plass for dette, isåfall må jeg bare unnskylde.

Jeg har ett stort arr, og noen småsår, som jeg har hatt i nærmere 8 mnd. De sårene forsvinner ikke, og de klør som ett helvete. Prøver å la være, men iblandt er det umulig å ikke klø på de. Er kommet noen nye lignende sår på den andre armen. Tenker kanskje at dette er en form for eksem? Noen som vet hva det er?
    Finnes det noe salver e.l. som hjelper mot dette mjølet?

Tusen takk for alle svar!

Mvh Anders.

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Jeg har hatt slik.

Dra til lege, få en resept på en salve eller to.
    Det tok meg 3-4 dager så var det borte.

Den sterkeste het elocon mener jeg på. Rød og hvit liten salve som tok knekken på alt.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Takker, Nifty
    Booker time med fastlegen nå.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Prøv hydrokortison. Fåes reseptfritt og funker på denslags.

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Hydrokortison er fint, men om det er betennelse i eksemen så må det sterkere lut til.
    Som regel har jeg erfaring med at det legen skriver ut er mer effektivt enn hydrokortison.

Men alt etter hvor utbredt og alvorlig det er, selvsagt. Om huden bare er rød og klør, så er det ikke noe problem.

Ble medlem
    10-2006
    Hvor "alvorlig" var ditt tilfelle, Nifty?

Ble medlem
    02-2007
    neis, hva skal man si.
    det startet som litt røde flekker mellom biceps og underarmene. akkurat i leddet der, på innsiden.

Noen ganger klødde det noe helt infernalsk, og lindringen som oppstod når jeg klødde og skrapet på huden som en GAL MANN med rabies var helt fantatisk deilig. faktisk bedre enn majoriteten av orgasmene mine.

etterhvert begynte det væske litt når jeg hadde klødd ferdig, og det dannet seg skorper.
    da tok jeg til slutt turen til legen og fikk to salver. den ene var til bruk når det var skikkelig ille, slik som da. huden var helt plain etter 4-5 dager.

jeg fikk det på hånden også engang, da var det betennelse og jeg kunne "trekke" av ganske store hudflak. det var ganske ekkelt, for å si det slik

heldigvis er alt fint nå.
    hurra for salver.

Amor fati Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Det høres ut som et atopisk eksem eller liknende. Mulig du er allergisk for noe ?
    Mitt råd er:Start først med å fjerne parfyme,tøymykner fra vasken din.(finnes parfymefrie alternativ i butikken) Hold deg borte fra kremer og såpe med parfyme . Siden det er på begge armer så er det nok ikke nikkelallergi fra en klokke etc,men start med å tenke bevisst på alt du tilfører huden. Om det ikke virker bedrende kan det være noe som du spiser du ikke tåler, og du bør ta en test hos lege for allergener.
    Hydrokortison er noe dritt og det er ingen vits i å påføre deg dette før du vet hva du reagerer alergisk på.
    Lykke til og så håper jeg du finner ut av hva du reagerer på

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cillepi Vis post
    Det høres ut som et atopisk eksem eller liknende. Mulig du er allergisk for noe ?
    Mitt råd er:Start først med å fjerne parfyme,tøymykner fra vasken din.(finnes parfymefrie alternativ i butikken) Hold deg borte fra kremer og såpe med parfyme . Siden det er på begge armer så er det nok ikke nikkelallergi fra en klokke etc,men start med å tenke bevisst på alt du tilfører huden. Om det ikke virker bedrende kan det være noe som du spiser du ikke tåler, og du bør ta en test hos lege for allergener.
    Hydrokortison er noe dritt og det er ingen vits i å påføre deg dette før du vet hva du reagerer alergisk på.
    Lykke til og så håper jeg du finner ut av hva du reagerer på
    Mamma påstår jeg dusjer for mye Pappa er jo lege, han nevnte ett eller annet med "ringorm". Vel vi for se hva legen sier! Takker

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    9 av 10 tilfeller av eksem skyldes overdreven kløing i anus, som deretter fører e.coli videre til andre steder på kroppen.

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    9 av 10 tilfeller av eksem skyldes overdreven kløing i anus, som deretter fører e.coli videre til andre steder på kroppen.
    Kødder du, pleier jo å ha hodet i rumpen jeg

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Noen ganger klødde det noe helt infernalsk, og lindringen som oppstod når jeg klødde og skrapet på huden som en GAL MANN med rabies var helt fantatisk deilig. faktisk bedre enn majoriteten av orgasmene mine.
    Hva motiverte deg til å fjerne kilden til ekstase? Du burde ha dyrket den til den befengte føttene dine som hobbitpels og gitt deg orgasme for hvert steg.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Amor fati Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Mamma påstår jeg dusjer for mye Pappa er jo lege, han nevnte ett eller annet med "ringorm". Vel vi for se hva legen sier! Takker
    Ringorm er en form for sopp og lager "ringer" i huden. Det behandles med Canestensalve reseptfritt fra apoteket. Uttørkning av hudenp.g.a for mye dusjing kan gi irritasjon ,men ikke så mye som du beskriver . Nå trenger nok ikke du en selvutnevnt nettdoktor hvis du har en i huset ,så jeg overlater dette til fagfolk...)

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hva motiverte deg til å fjerne kilden til ekstase? Du burde ha dyrket den til den befengte føttene dine som hobbitpels og gitt deg orgasme for hvert steg.
    Haha, du blir bare sjukere og sjukere for hver dag som går
    Du gror visst og, dog.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Dere og det det rapper-ghetto-snakket deres. Å kalle hverandre for hund som om det skulle være noe flott å være hund.
    Peace out, dog.

Ble medlem
    10-2006
    Dere og det det rapper-ghetto-snakket deres. Å kalle hverandre for hund som om det skulle være noe flott å være hund.
    Peace out, dog.
    Mener ikke dog... Mener "dåååg" .

Jeg snakker faen ikke ghetto shiznit før det snør i helvete

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    dette var mitt tilfelle ivertfall, 2 ganger til dagen ble for mye for huden min. ble ofte tørr og fikk røde sirkler som så utørket ut. bytt såpe, dusj 1 gang til dagen og evnt "spyl" deg med bare vann andre gang. det fungerte for meg, 2-3 uker etterpå var huden helt fin igjen.
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Mer omega-3 vil trolig hjelpe, kanskje til og med eliminere problemet for godt.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg har hørt at slikt kan skje hvis man onnanerer veldig mye. Så prøv å begrens deg, i hvert fall for en periode.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Jeg har hørt at slikt kan skje hvis man onnanerer veldig mye. Så prøv å begrens deg, i hvert fall for en periode.
    Man kan få pels på hendene av å onanere.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Jeg ble blind av det
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.