+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 34 av 34

Tråd: En hyllest til alle som arbeider i hvitt!

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002

En hyllest til alle som arbeider i hvitt!

Har nå over en periode på 3 måneder fått sett innsiden av helsevesenet i norge.Har en utrolig respekt for de som velger ett yrke innenfor helsevesenet.Og da mener jeg alle ledd, fra de som er i hjemmesykepleien i min hjemkommune til det lokale sykehuset, samt kreftavdelingen i tromsø.Uansett hva de tjener av penger så er det alt for lite!
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Det var da voldsomt.

Bronse Member Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Ah, I hvit.

Trodde det var en hyllest til alle som betalte skatt, og var loyale mot arbeidsgiver jeg. Alle som jobber "hvit". Belønningen for det har jeg etter 15år funnet ut at er mindre enn ingenting.
    No creative person ever felt their day job.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Det var da voldsomt.
    Ja, kanskje.Går egentlig på det at jeg ikke hadde tatt en sykepleierjobb for 1mill i året
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Uffda dette hørtes ikke bra ut , regner med at du ikke har fått innside kjennskap til disse englene av å være frisk

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Uffda dette hørtes ikke bra ut , regner med at du ikke har fått innside kjennskap til disse englene av å være frisk
    Neida, ikke meg selv, men min far.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg tar selvsagt til meg all hyllest!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Har sansen for tannleger også

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Du kommer nok til å ta endel penger fra oss når du er ferdigutdannet også...

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Du kommer nok til å ta endel penger fra oss når du er ferdigutdannet også...
    Men nå jobber jeg pro bono 8 timer om dagen, noe som effektivt umuliggjør å ta en jobb ved siden av studiene.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

BOB
    BOB er aktiv nå
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Fortell mer da, Julenissen?

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Fortell mer da, Julenissen?
    Kortversjonen er at jeg har tilbringet utrolig mange timer(siden jul) i lag med min far under hans sykdom.Har da fått sett hvordan folk som jobber med syke personer opptrer, for å si det sånn det må være noet annet enn pnger som driver dem.
    Systemet ellers kan man stille mange kritiske spørsmål, tenker da på elendige forhold for pårørende, 4 mannsrom der folk er i forskjellige faser av sykdom/livet, folk som ligger for døden mens andre i samme rommet skal skrives ut om noen dager.nedslitte lokaler osv, i vårt tilfelle så måtte vi bo på hotell(som ikke dekkes av det offentlige).

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hvis det er andre ting enn penger som driver dem, er det ingen grunn til å betale dem mer i hvert fall

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Greit nok at de gjør en innsats som hjelper samfunnet. Det hadde likevel vært enda mer imponerende om de hatet jobben, og til tross for dette utførte den. Når folk gjør noe de elsker, er det egentlig ikke så rart at de gjør det

Ble medlem
    11-2003
    Sykepleierstudiner fortjener imidlertid mer betaling, og valutaen skal være PENIS!

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Greit nok at de gjør en innsats som hjelper samfunnet. Det hadde likevel vært enda mer imponerende om de hatet jobben, og til tross for dette utførte den. Når folk gjør noe de elsker, er det egentlig ikke så rart at de gjør det
    Vet ikke helt om jeg vill bli behandlet av en lege som hatet jobben.....

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Sykepleierstudiner fortjener imidlertid mer betaling, og valutaen skal være PENIS!
    Hva med sykepleiestudenter som har penis fra før, hva fortjener de?

Medlem Reset is a jewel in the rough Reset is a jewel in the rough Reset sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    34
    Men nå jobber jeg pro bono 8 timer om dagen, noe som effektivt umuliggjør å ta en jobb ved siden av studiene.
    Tannlege? Du hadde seriøst ikke fått lov til å nærme deg gebisset mitt med verktøy. En liten rykning i høyre biceps så ligger jo kjeven på venterommet.

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Hva med sykepleiestudenter som har penis fra før, hva fortjener de?
    De liker ofte penis de også, etter hva jeg hører.

Medlem perk har slått av rykte perk sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Jeg ville heller ha blitt behandlet av hvilket som helst rassehøl som gjorde meg frisk, enn en dud i hvit frakk som tror han er jesus. Men sykepleierne fortjener all den ros de kan få, selv om naiviteten har tatt overhånd der også.

Helsevesenet er litt som kirka. Man kan liksom gi faen, for man "vet" jo at legen alltid har en eller annen rosa pille som gir tilgivelse.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg har utrolig respekt for de som hjelper halvdopa oldiser med stikkpiller
    www.mthereseo.blogg.no

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    You funny girl!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

BOB
    BOB er aktiv nå
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Du prøver litt for hardt du lille venn.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Du prøver litt for hardt du lille venn.

Nei, det er seriøst. Husker da jeg var halvdopa etter å ha operert og måtte ha.. hjelp.
    Også tenkte jeg sånn, herregud hva får folk til å ville gøre noe slikt
    www.mthereseo.blogg.no

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nok en hyllest til alle i det aller helligste offentlige helsevesenet!

Pål (26) fikk hjerneskade etter kreftoperasjonsvindel, scam|svindel, scam TV 2 Nyhetene
    Les hele!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    respekt .
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det er hva som skjer når man har et rigid system som starter en på et feilspor man ikke kommer ut av så lett. Men, det funket fint for meg!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Det er hva som skjer når man har et rigid system som starter en på et feilspor man ikke kommer ut av så lett. Men, det funket fint for meg!
    Så da er det greit at unge mennesker med hjernehinnebetennelse blir sendt hjem med paracet og dør kort tid etterpå?
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Haters gonna hate...
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Så da er det greit at unge mennesker med hjernehinnebetennelse blir sendt hjem med paracet og dør kort tid etterpå?
    Jeg ser ikke at ditt sarkastiske spørsmål har relevans til min uttalelse. Jeg skriver jo at "det er hva som skjer når man har et rigid system..." men at det (heldigvis) funket fint for meg.

Men ja, det er greit. Dog paracetten kunne de spart samfunnet utgiftene på.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg trodde det var du som lå der jeg veggiss!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hehehe

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hehehe, var ikke helt ulik, og med byggertommel så økte sannsynligheten enda mer. han der hadde riktignok lagd en god del mindre kasse enn deg...

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    ja...men bicepsen er like stor

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine