+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: En ny dag en ny skade:(

Lord of the living dead Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30

En ny dag en ny skade:(

Dette høres kansje helt villt ut, men atter en gang har jeg pådratt meg en skade.Vel, egentlig fikk jeg den for litt under 2uker siden,men i dag fikk jeg vita hva det var. Jeg har fått en rift i biceps senefestet i underarmen.Det mener iallefall fysioterapauten.Dette fikk jeg når jeg tok chins, å var så dum å strekke armene helt ut under treningen.Noen tips om hva jeg skal gjøre? Viss noen holder fast knytteneven min, å jeg skal vri hånden utover, er der null styrke.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å la det ro og så være forsiktig når du begynner å trene biceps igjen. Siden det er en stund siden du fikk problemet og det ikke er betent nå (?) har neppe betennelsesdempende midler noe hensikt. Behandling hos fysioteraput eller naprapat kan sikkert hjelpe deg raskere tilbake, men det koster jo litt penger.

Lord of the living dead Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å la det ro og så være forsiktig når du begynner å trene biceps igjen. Siden det er en stund siden du fikk problemet og det ikke er betent nå (?) har neppe betennelsesdempende midler noe hensikt. Behandling hos fysioteraput eller naprapat kan sikkert hjelpe deg raskere tilbake, men det koster jo litt penger.
    Men senefestet vil gro på plass igjen etter litt tid? Fysioterapauten kunne ikke gjøre noe sa han. Det er ikke hovent å det er ikke betent(såvidt jeg vet).

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    du får svømme eller ro litt før du går rett på vekt treninga, så kroppen venner seg til litt belastning før du kaster deg på biceps trening
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Spurte du ikke fysioterapeuten om hva du skulle gjøre? Hvor lenge har du hatt skaden?

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos Vis post
    Dette høres kansje helt villt ut, men atter en gang har jeg pådratt meg en skade.Vel, egentlig fikk jeg den for litt under 2uker siden,men i dag fikk jeg vita hva det var. Jeg har fått en rift i biceps senefestet i underarmen.Det mener iallefall fysioterapauten.Dette fikk jeg når jeg tok chins, å var så dum å strekke armene helt ut under treningen.Noen tips om hva jeg skal gjøre? Viss noen holder fast knytteneven min, å jeg skal vri hånden utover, er der null styrke.
    Blir det ikke heller at du har vært så dum at du ikke har gjort det på tidligere treninger.. ?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Vel nå har det seg slik att jeg ble lært att en ikke skulle strekke fullstendig ut på denne øvelsen av fysioterapauten, å så gjorde jeg det alikavel

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Spurte du ikke fysioterapeuten om hva du skulle gjøre? Hvor lenge har du hatt skaden?
    Fysioterapauten sa jeg skulle vente, å att det skulle bli bedre av seg selv.Har vel hatt skaden i ca 1 mnd nå å begynner å bli litt bekymret att dette ikke er en liten skade.... . Å jeg har ikke løftet mer enn toppen ett kg på grunn av en operasjon.

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30

Update

Har nå vært hos ortoped å det ser ut som det blir operasjon om en mnd.
    Det var ett eller annet syndrom styr som var galt.Han må skjære opp hånden å skrape vekk noe som presser på en nerve.

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Så lenge du blir bedre så er det jo bare positivt
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Joda alltid positivt å bli bedre, men har akkurat komt i jobb etter 3,5mnd sjukemelding. På grunn av operasjon

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Carpall tunnell syndrom blir oftest bra igjen, du må bare belage deg på å trene opp grepet ved å klemme en ball 1000 ganger om dagen. Rotasjonssvakheten din virker mer som infraspinatus. Er det biceps er du svekket i fronthev liggende på rygg. Men dette kan fowler alt om.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    infraspinatus? Kan du utdype akkurat det vær så snill? Er det en lidelse eller muskel?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    carp. tunn. er en lidelse. Infraspinatus er en rotatormuskel som brukes når du gjør den bevegelsen du beskriver, der albuen er plantet inntil siden av magen og du gjør en omvendt håndbakbevegelse med underarmen 90 grader mot overarmen.
    Hvis den er riktig jævlig antar jeg at du henger litt etter på stående roing og at visse variasjoner av benkpress får skulderen din til å ynke seg å trekke seg opp mot øret. Eller noe. Men jeg er ikke fysioen her, spør fowler!

Infra er formet som et pizzastykke med spissen mot baksiden av skulderen og langsiden dekker den midtre 1/3 av skulderbladet. Du kan google trigger points og se. Noe som har vært effektivt for meg (og er samme behandling du får hos naprapat) vil være å putte en golfball i en sokk, hive den bak på ryggen og lene deg opp etter en vegg til du hviler på et smertefullt punkt innen pizzastykket. Slik kan du løse opp knuter osv, og det er gunstige greier.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Kjenner egentlig smertene mest på hantel curl med vridning. Curl med stang går sånn passe greit.Kjenner det også litt i dra øvelser.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.