+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Enormt støle legger

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006

Enormt støle legger

Etter en av mine tyngste beinøkter noensinne, har jeg 3 dager etterpå helt enorm vondt i leggene! Dagen etter økten var jeg helt normalt støl, i går var jeg veldig støl, men i dag har jeg overgått noe av det jeg har kjent tidligere. For å komme meg opp av sengen, måtte jeg reise meg i hockey for å kunne sette beina på gulvet. Enormt smertefullt etter å ha sittet en stung i ro, og virker ikke ut som om det skal bli noe bedre. Tips for å løse opp muskulaturen? Strekking har ikke hjelpt, heller ikke en lett økt på sykkel. Noen kremer jeg kan smøre på? Most tiger? Vil dette gjøre nytten?

Og helt til slutt, hvorfor er det slik? Har spillt aktivt fotball i 15 år, men aldri kjent maken!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Hehe. Det er nok bare å lide seg i gjennom. Lite som hjelper når en først har fått treningsverk. Varme, gjerne varmt vann i dusjen eller badekaret, kan lindre litt.

Et tips for å slippe treningsverk etter spesielt harde økter eller oppstart etter en treningspause er å ta en tablett Naproxen, Globoid eller tilsvarende preparat med acetysalisylsyre (også Voltaren er bra men er på resept). Ta en tablett eller to (440 til 1000 mg) rett etter trening. Dette fjerner eller minimerer treningsverk, men bør bare brukes unntaksvis.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    I stede for å lide seg gjennom så kan du bevege deg så du ikke stivner helt til, gå en tur og bruk leggene. Sitter du helt stille vil de stivne og det blir mye verre. Å strekke ut fører til flere brudd i muskelfiber så dette vil bare gjøre at du blir enda stølere.

Stølheten gir seg litt etter litt etter hvert som du kommer skikkelig inn i treninga og ikke tar for lange opphold, bra kosthold er viktig for rask restitusjon også.

Og som altitude sier så hjelper det å dope seg ned =)
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    I stede for å lide seg gjennom så kan du bevege deg så du ikke stivner helt til, gå en tur og bruk leggene. Sitter du helt stille vil de stivne og det blir mye verre. Å strekke ut fører til flere brudd i muskelfiber så dette vil bare gjøre at du blir enda stølere.

Stølheten gir seg litt etter litt etter hvert som du kommer skikkelig inn i treninga og ikke tar for lange opphold, bra kosthold er viktig for rask restitusjon også.

Og som altitude sier så hjelper det å dope seg ned =)
    Har jo prøvd dette med bevegelse, men på ett tidspunkt så må jeg jo sette meg ned, å det tar seriøst 10 min, så er jeg like forbanna stiv og støl. Har vært støl tidligere, men dette tar jo helt overhånd. Å at det er verst 3 dagen har jeg heller aldri vært borti tidligere. Begynner å lure på om jeg har skada meg :P
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Hehe, hvis du ikke har skada deg kan du i alle fall ta deg faen på at du har hatt ei god treningsøkt

Dama sliter med det samme problemet etter ei hard beinøkt på tirsdagen, dog jeg tror ikke hun har det fullt like ille som deg.. hehe.

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Jeg blir alltid like støl uansett hva jeg gjør, må være noe galt med meg da...?!
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoneman Vis post
    Jeg blir alltid like støl uansett hva jeg gjør, må være noe galt med meg da...?!
    Helt sikkert
    Kom forresten på at jeg var så smart å strekke ut etter en helvettesøkt på leggene. Sikkert mye av dette det kommer av. Strekt muskelfibrene mer enn nødvendig. Men at det skal vare så lenge, fatter å begriper jeg ikke

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    tigerbalsam er tingen for deg
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    tigerbalsam er tingen for deg
    Most tiger kunne sikkert gjort nytten. Hadde forøvrig min første symptomfrie dag på mandag, etter å badet i stamp på søndagen. Hadde beintrening igjen i går, og merker ikke noe unormalt i verken legger eller lår i dag. Vil tro at det va strekking/uttøyning som gjorde skaden forrige benøkt. Skal aldri gjentas!

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Hvis du har terapibad eller lignende bad med ekstra varme vann og massasjedyser i bassenget i nærheten av der du bor er det verd ett besøk, det løser opp og minker stølhet en del.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.