+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Forkjølelse

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26

Forkjølelse

Kan man forhindre å bli mer syk hvis man hiver i seg 10 cvitaminer?

F*** så irriterende å gå på jobb når 80% av folka i avdelingen din er syke, og går på jobb slik at de smitter resten.. Inkl. meg.

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av n0xious Vis post
    Kan man forhindre å bli mer syk hvis man hiver i seg 10 cvitaminer?

F*** så irriterende å gå på jobb når 80% av folka i avdelingen din er syke, og går på jobb slik at de smitter resten.. Inkl. meg.
    Har større tro på overdreven renslighet i nærheten av syke mennesker..
    Har forsøkt flere ganger å hive innpå en kjempedose cvitaminer uten at jeg syns det har hjulpet det minste..

Forresten syns jeg folk skal holde seg hjemme når de er syke.. det må jo være det beste for dem også

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg synes cvitamins i store doser funker bra preventativt. Placebo maybe?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Avant Garden og Sambucus Force virker bra. Gjærne i en kombinasjon. Jeg slet med hyppige forkjølelser før. Etter jeg begynte med Avant Garden har jeg ikke vært forkjøla i det hele tatt. Brukt det i ca. 6 mnd..

Avant Garden som en mer forebyggende effekt, og Sambucus Force pøser du på med i tillegg om du først har blitt forkjøla.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg er så og si aldri syk. 1-2g cvitamin+multivit hver dag, samt litt frukt og jevnt over sunt kosthold tror jeg er årsaken til dette. kollegaer er ofte syke (spesielt damer) og kostholdet demmers er sånn som jeg sender mms-bilder av til kompiser (lunsj loff, sjokolade og powerade)
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Silver Member Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    28
    For min del fungerer C-vitamin best i sammenheng med store doser hvitløk. gjerne en hel hvitløk, oppskjært i små biter som man svelger som om de skulle ha vært piller. På den måten slipper man unna den verste hvitløksånden kanskje litt ekstra sink også.

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Store doser med c-vitaminer er ikke heldig for avføringen... tror den blir hard og knollete...
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg jobber p&#229; apotek og renslighet er noe av det viktigste jeg bedriver p&#229; jobben, personlig sett. Bruker alkoholservietter jevnlig, og alltid rett etter jeg har ekspedert noen som henter ut resepter med alvorlige betennelseslidelser.

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Jeg jobber på apotek og renslighet er noe av det viktigste jeg bedriver på jobben, personlig sett. Bruker alkoholservietter jevnlig, og alltid rett etter jeg har ekspedert noen som henter ut resepter med alvorlige betennelseslidelser.
    hehe

Jeg jobber på medisinsk sengepost, vasker henda 30ggr ++ daglig med sprit og såpe

Og er frisk som en fisk

1.pl City Open 2007

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post
    hehe

Jeg jobber på medisinsk sengepost, vasker henda 30ggr ++ daglig med sprit og såpe

Og er frisk som en fisk
    Også holder jeg pusten når kunder hoster meg i trynet mens de somler etter kronestykkene sine for å betale egenandelen på 35 kroner. Frekke jævler!

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    eg hadde heller prøvd å dekke til ansiktet mitt....dråpesmitte er noe drit....

1.pl City Open 2007

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.