+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Forumets leger / dr.studenter

Medlem Skinny Pete is on a distinguished road Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30

Forumets leger / dr.studenter

Dama har fått ei kul på handen, oppå, likner litt på den du ser i linken, men virker som det er mer oppå handa, ikke i leddet, er også noe mindre. Hun har smerter der nå, hadde det ikke for noen dager siden (oppdaget det for 3-4 dager siden). Hun hadde sånn (karnyle, er det det det heter?) i handa i forbindelse med fødsel i sommer, kan det forårsake noe rart i ettertid? Spør siden det er vanskelig å få tid hos lege før om lenge...

http://www.stolav.no/StOlav/Virksomh...andleddet-.htm

Takk for svar

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Skinny Pete Vis post
    Dama har fått ei kul på handen, oppå, likner litt på den du ser i linken, men virker som det er mer oppå handa, ikke i leddet, er også noe mindre. Hun har smerter der nå, hadde det ikke for noen dager siden (oppdaget det for 3-4 dager siden). Hun hadde sånn (karnyle, er det det det heter?) i handa i forbindelse med fødsel i sommer, kan det forårsake noe rart i ettertid? Spør siden det er vanskelig å få tid hos lege før om lenge...

http://www.stolav.no/StOlav/Virksomh...andleddet-.htm

Takk for svar

Det kan vel ha blitt betent eller fått infeksjon. Syntes du skal ta henne til legen da infeksjoner kan være skumle ting, det er jo å regne som akutt så det bør ikke være lang ventetid hos legen da
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Betennelse. Men ikke hør på meg, jeg er jo odontolog for tiden. hehe.
    Betzy her på forumet hadde det samme kronisk over flere år. Måtte opereres. Hvis det ikke går bort innen 2-3 uker blir det svinging av skalpeller.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Registered User Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough
    Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Betzy her på forumet hadde det samme kronisk over flere år. Måtte opereres. Hvis det ikke går bort innen 2-3 uker blir det svinging av skalpeller.

Det finnes en alternativ løsning også. Slike ganglioner kalles fra gammelt av "bible bumps". Behandlingen bestod av å smelle en bibel, evt. annen tung litteratur, rett på kulen for å knuse den. SVært effektivt, men blir ikke anbefalt per dags dato pga de uheldige bivirkningene et slikt blow to the hand kan gi.

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    jeg hadde noe lignende for ei stund siden. Den gikk vekk etter noen uker
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Hihi, jeg hadde en sånn, den var stilig. Hvis jeg trykka på den så flytta den seg Hvis jeg gikk til legen så var den borte, men kom tilbake etterpå utrolig kul greie.. legene mente det var en fettklump (veldig teknisk navn) som kom til å forsvinne. Og det gjorde den, jeg skulle vise den til noen en dag og da var den bare borte, haha, og aldri komt tilbake. Dette er flere år siden

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Nå er det vel ikke fastslått hva det er? Bør man ikke gjøre det først?

—Tom

Ikke lege

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    er ikke den kulen der også kalt musesyken(datamusa), faren til en kamerat av meg hadde noe liknende for et år tilbake, gikk visst over etter noen uker
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Joda, jeg hadde også en sånn en. Fikk en på høyrehånda i en periode jeg spilte mye GTA på data. Jihuu. Men, det gikk over når jeg ble lei av spillet og fikk meg ett liv.
    184 cm
    91 kg
    20 år

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hun har fortsatt. Skal operere etter Oslo GP.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    jeg har en kul, på underarmen ca 4cm over albueleddet. Tror det er en fettkul, hvordan får jeg bort denne. Den ser teit ut
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper Vis post
    jeg har en kul, på underarmen ca 4cm over albueleddet. Tror det er en fettkul, hvordan får jeg bort denne. Den ser teit ut
    De forsvinner av seg selv, men du må ha litt tålmodighet hehe

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi Vis post
    De forsvinner av seg selv, men du må ha litt tålmodighet hehe
    Den blir bare større jo, og jeg holder på å få en til
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper Vis post
    Den blir bare større jo, og jeg holder på å få en til
    neida, bare slapp av, de forsvinner etterhvert

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi Vis post
    neida, bare slapp av, de forsvinner etterhvert
    hmm.... Håper det:P
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg har hatt hovne lyfmekjertler i armhulene i 1år..fikk det når jeg hadde kyssesyken..men det var forrige november..burde de ikke gå ned snart?
    RockyRock

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.