+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Gnistring i armene

Hyler i vinden Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    28

Gnistring i armene

La denne her under "skader" - men det er strengt tatt ikke en skade.

Det er bare noe jeg lurer på.

Av og til når jeg har kjørt dips, så har jeg hatt rene fyrverkeriet inni armene mine.

Tenk deg dette [PS: Vet at forklaringene mine er veldig rare hehe]: Du holder armen ut, og noen tar en veldig svak "stun-gun" og sapper armen din.. da får man sikkert et crazy "fyrverkeri" i armen hehe.. (Dette har aldri blitt prøvd, men jeg innbiller meg selv at det kan bli noe av samme effekten).

Eller tenk deg at du tar en lighter gnist (vet ikke om noen har gjort dette.. Men det er slike "klikk" lightere, og om du tar ut den gnist dingsen, og setter den på f.eks håndleddet ditt ved "hovedpulsåren" så får du et lite "fyrverkeri" i armen når du "klikker" den på. (Dette er noe vi gjorde som drittunger, det var "moro" back then).

Som sagt så er det bare noe jeg kom til å tenke på.. Er såvidt jeg vet 100% skadefri, og det skjer bare en sjelden gang når jeg tar dips. Så lurer på om noen vet hva som forårsaker det ?

Saccosekk Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    Opplever til tider det samme, men vet ikke hva som forårsaker det, så du er ikke alene
    Don't train with machines, be one!

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Har ikke dette noe med "leddvæsken" å gjøre? Altså det som skal smøre leddene som ligger å skaper seg. Mener å ha lest noe om dette før, men klarer ikke å sette ord på det.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Underdog Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Jeg opplever det samme når jeg skal drite, når jeg tar hardt i, så kjenner jeg at det gnistrer i hele External obliques og litt i Serratus anterior.
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg har opplevd det samme når jeg runker. Når jeg tar hardt i så kjenner jeg at det gnistrer i hele Rectus Femoris og til dels i Tensor Fasciae Latae.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.