+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Handleddet

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30

Handleddet

Venstre handledd verker, kommer vel av for tunge stangøvelser, jeg ligger lav rep på de fleste stangøvelser og den her uka har det verket veldig i venstre handledd.. Er det bare og trene mer forsiktig nå i noen uker så går det over? Eller bør man begynne og trene handledda litt forsiktig også?

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    håndleddsstøtter. jeg også verker fælt i bicepscurl-øvelser med stang for eksempel når vektene begynner å nerme seg høye tall. håndleddstøtter funker biff.

ellers letter jo hanteløvelser på trykket og den unormale banen.

Bronse Member Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    Jeg fiksa også problemet med håndleddsstøtte.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Bronse Member Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av Sadie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    ... og når det er sagt, så kan det jo være lurt å få sjekka at det ikke er noe betennelsesdrit eller andre ting som bør behandles.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sadie Vis post
    ... og når det er sagt, så kan det jo være lurt å få sjekka at det ikke er noe betennelsesdrit eller andre ting som bør behandles.
    Men ventetid og udugelige leger her i alta kommer jeg til og få betennelse før jeg får legetime eller utskrevet noe resept så skal se hva jeg får tak i fra webshops av glucosamine og msm. Her er man nødt til og drive med selvmedisinering.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Curler du med rett stang? Jeg trur rett stang er det beste for muskelvekst i biceps, men det er jo også helt jævlig for håndledda, ihvertfall mine.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Jeg curlet med rett stang ja. Det er nok også en av grunnene til at handleddet er fucka. Klarer ikke og røre rett stang der lenger så aldri mer! Får gå over til hantler og z-curl stang med lett vekt, det går utover arbeidet også

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    jeg har fått vondt i håndledd flere ganger så kjører bare me hantler på biceps etter det, kjipt men men.

når jeg både bruker rett og z stang kommer det tilbake, hørt mange som har hatt det samme desverre.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av v-man Vis post
    jeg har fått vondt i håndledd flere ganger så kjører bare me hantler på biceps etter det, kjipt men men.

når jeg både bruker rett og z stang kommer det tilbake, hørt mange som har hatt det samme desverre.
    Det går greit med tanke på biceps, der beholder jeg jo looken, men jeg mister jo så inni helvete styrke i benkpress..

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Det går greit med tanke på biceps, der beholder jeg jo looken, men jeg mister jo så inni helvete styrke i benkpress..
    skjønner , men tar du det rolig ei uke å begynner på igjen me noen bra håndledd beskyttere er vel ikke det noe problem?

jeg har bare tatt fri ei ukes tid når jeg har fått sånn å da har det gått over. så nå har jeg lært å holder meg unna øvelser jeg kan få det av.

merkelig nok får jeg ikke sånn av franskpress

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Trente bare 1 gang i forrige uke, har trent 1 dag denne uka, men det svir og verker som faen av og til i venstre handledd og underarm. Må skjære grimaser av og til hvis jeg løfter ned ei tung eske på jobb så det er saker på gang.

Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Trente bare 1 gang i forrige uke, har trent 1 dag denne uka, men det svir og verker som faen av og til i venstre handledd og underarm. Må skjære grimaser av og til hvis jeg løfter ned ei tung eske på jobb så det er saker på gang.
    kjipe saker, har hatt vondt i biceps denne uka å jeg jobber på byggevare lager..
    ikke like kult å bære planker og sement sekker når det svir som faen men men.

du får ha godbedring

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.