+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Håndleddsmerter - alternativ trening?

Medlem Fitnessdame har en flott utstråling Fitnessdame sin avatar
    Ble medlem
    07-2008

Håndleddsmerter - alternativ trening?

Hei.

Jeg har nylig trent på meg smerter i håndleddet.. Dette merkes spesielt når jeg tar dips. Får prikking og brenning i hånda ved tommel-området, og det er veldig irriterende. Tror selv det har sammenheng med scott-curl treninga, for jeg kjente jeg fikk smerter i underarmene av det, så det har jeg sluttet med. Nå er altså likevel problemet her med hånda, og jeg lurer på om noen vet noen alternative måter å trene triceps hvor man ikke belaster håndleddet så mye?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hm, alt vil jo gi belastning på håndledd, men i forskjellige vinkler. Kjenner du de samme smertene på alt av press øvelser? Eller bare på dips?

Ble medlem
    07-2008
    Smertene er ikke store, jeg merker det egentlig bare ved dips, ellers klarer jeg det meste av øvelser så fremst jeg ikke bruker sinnsykt tunge vekter da.. Ubehaget er liksom når jeg dreier hånda ut i retning lillefinger.. Litt vrient å forklare

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    http://www.pasienthandboka.no/defaul...ocumentid=2716

Har ikke en liten kul ved håndleddet?

Jeg hadde ganglion og kuren var at fysioterapauten smelte en tykk bok i håndleddet mens kiropraktoren min holdt hånda fast i bøyd stilling.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    07-2008
    Nei, ingen kul, virker mer som en liten overbelastning etter at jeg har trent for tungt med scott-curl..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.