+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Har jeg økt for mye?

Kliss nytt medlem code is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003

Har jeg økt for mye?

Stilte det samme spørsmålet på "broderforumet".

For de som ikke har sett det innlegget, så har jeg hatt 2 år uten noe spesiel trening pga en skade jeg pådro meg. Den er nå på bedringens vei, så for 5 uker siden startet jeg opp igjen for fullt. Men nå tar venstre albue omtrent livet av meg, mens den opprinnelige skaden min ser ut til å være stabil i det minste. Før min 2års pause hadde jeg bare mindre plager med albuen.

Jeg vet man kan pådra seg skader ved bruk av AS hvis sener etc ikke klarer å holde følge med musklene. Jeg bruker ikke AS, men har økt fra 2*100kg til 5*130kg i benkpress, 5*55kg til 5*80kg bicepscurl, 8*70kg til 8*120kg i nedtrekk(rygg) osv på 5 uker. Saken er at sener og muskler har vært på dette nivået før også, men det er mulig det har gått for fort allikevel nå? Dette spørsmålet stiller jeg meg....

Hva foreslår dere av muligheter eller produkter? Å begynne på enda en pause høres forferdelig ut, da jeg har hatt nok av det. Men må man så må man..

takk

mvh.code

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    litt mer interessert i den økningen du har hatt, ...mener du at du har trent deg opp igjen? progresjonsvis? --> "sener og muskler har vært på dette nivået før" - det blir litt for utrolig å øke så mye som du sier på 5 uker...

om du ikke hadde sjans på den tredje reppen på 100 under benken så er det vel noway du kan plutselig slenge på ca. 8kg i uka fremover, gitt at din 2rm da er 140 etter 5 uker... explain to me this, ...du har løftet dette tidligere?

x
    :)

Ble medlem
    03-2003
    Jauda, løftet mer enn 5*130kg for 2 år siden.

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    eneste jeg ser for meg at dersom du har brukt "medikamenter" tidligere kan vel dette falle uheldig ut nårsomhelst dersom du ikke har tatt tiden til hjelp med senene... men du skriver at du har vært på det nivået før..., men ikke uten medikamenter vettu... men dette er det nok mange som vet mer om enn meg...

x
    :)

Ble medlem
    03-2003
    Hei, joda, har vært på høyere nivå også uten medikamenter. Men er allikevel redd det allerede har falt uheldig ut. Så tips mottas med stor takk.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.