+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Helvetes vondt bak hælen

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Helvetes vondt bak hælen

Var i oslo sist onsdag hvor jeg vandra rundt fra ca 1600 til 0200 i oslo med elendige fritidssko.
    Det resulterte i vond hæl.
    Smerten er bak og ikke under foten. Virker som jeg har fått trykk over lengre tid som gjorde at jeg fikk vondt...

Nå kan jeg nesten ikke gå med vanlige sko som har støtte bak hælen. Trykker ned den støtten på jobbskoa samtidig som jeg bygde opp hælen med papp og skumgummi slik at baksiden på en måte nesten er over skoa.

Ser dumt ut og jeg subber langs bakken, men gjør iallefall ikke vondt hvert jævla skritt.

Noen som har opplevd liknende? Er en uke siden jeg fikk det nå og det har ikke vært tegn til at det går over enda. Nå var jeg så dum at i fylla sist helg. så dreit jeg i smerten og gikk uansett, så det kan jo ha forverret litt.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Klipt og limt fra http://www.lommelegen.no/780676/hvor...vondt-i-haelen

Generelt så kan man si at lidelser i foten som oftest skyldes gal vektoverføring og trykkbelastning. Foten skal bære kroppsvekten, og personer med feilstillinger i føttene og/eller personer som er overvektige, er mer disponert for plager.

Feil fotstilling
    Slimposebetennelse
    Betennelse i akillessene
    Blødning i fettpute evt. knust bindevev som holder den på plass
    Tretthetsbrudd
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Virker som slimposebetennesle utifra beskrivelsen ja!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg hadde dette selv, men for meg var smerten under foten i hælen. Dette pågikk i nesten 6 måneder eller så. På denne tid pågikk mye av jobben min stående og det var regelrett er sant mareritt. Hvile og minst mulig bruk av føttene var hva legen sa til meg. I tillegg til at jeg fikk noe betennelsenedsettende som ikke gjorde en dritt. Andre alternativ var å sette kortison i slimposene, men det utgikk.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg hadde dette selv, men for meg var smerten under foten i hælen. Dette pågikk i nesten 6 måneder eller så. På denne tid pågikk mye av jobben min stående og det var regelrett er sant mareritt. Hvile og minst mulig bruk av føttene var hva legen sa til meg. I tillegg til at jeg fikk noe betennelsenedsettende som ikke gjorde en dritt. Andre alternativ var å sette kortison i slimposene, men det utgikk.
    Men i helvete, jeg kan ikke gå 6 måneder uten kardio! Nå som sommern kommer og jeg har nettop kjøpt nye joggesko

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du får bare gjøre alt jeg ikke gjorde. Hvil, få deg sykemelding fra jobb etc. Jeg trente jo for full pupp hele tiden, kardio to ganger dagen etc etc. Ikke særlig bra for foten det.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Du får bare gjøre alt jeg ikke gjorde. Hvil, få deg sykemelding fra jobb etc. Jeg trente jo for full pupp hele tiden, kardio to ganger dagen etc etc. Ikke særlig bra for foten det.
    Har kuttet ut all kardio og klemmer ned hælen på sko jeg går med. Arbeidsskoa har jeg bygd opp hælen med papp og skumgummi. Det funker, har ikke vondt når jeg bruker skoa, men går jo som en mongis.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Husker det var så gale til tider at når jeg våknet om morgenen så måtte jeg krype den første halvtimen til jeg var blitt varm nok til at smerten var tålbar. Men idiot som jeg var så kjørte jeg på.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Husker det var så gale til tider at når jeg våknet om morgenen så måtte jeg krype den første halvtimen til jeg var blitt varm nok til at smerten var tålbar. Men idiot som jeg var så kjørte jeg på.
    No pain, no gain?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.