+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Helvetes vondt i armen

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Helvetes vondt i armen

Har skjedd et par ganger før også etter jeg starta med mange sett og flere reps.

Første gangen trodde jeg det var pga stølhet og at jeg ikke hadde trenet armer direkte på en stund, men har skjedd flere ganger så kutta fra 12 - 8 sett og nå idag til 6 sett.

"Tror" det skjedde etter 6 sett biceps (barbellcurl, dubbellcurl) og 4 sett triceps (skullcrusher).

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men klarer ikke helt å sette fingern på om det er biceps eller triceps det gjør vondt i. Stråler liksom litt og er en sånn varm følelse inni armen. Ganske ubehagelig og armen føles veldig tung.

Pleier gå over etter 1-2 dager de gangene jeg har hatt det. Lurer på om jeg skal kutte ut biceps en hel økt og triceps neste for å se om det er noen av de, eller om det kanskje bare er en enkeltøvelse.

Noen som har opplevd liknende?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Synes ikke følelsen høres så dum ut.. Men er jo ofte less is more når man snakker om styrketrening.

Utover det kan det hende at dilemmaet ditt rett og slett bare er det at du masturberer for mye.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    ta en uke eller to fri fra isolasjonsøvelser på biceps og triceps.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Dekadent n00b Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Er det smertefullt å bevege armen? Noen spesielle bevegelser som gjør det bedre/verre, og kommer smerten akutt? Har du andre symptomer?

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sternum Vis post
    Er det smertefullt å bevege armen? Noen spesielle bevegelser som gjør det bedre/verre, og kommer smerten akutt? Har du andre symptomer?
    Gjør ikke no mer eller mindre vondt om jeg beveger armen og ingen bevegelser (normale sådan) gjør det vondere.

Begynner faktisk å gå sånn smått over nå, men tror jeg skal kutte direkte biceps og triceps øvelser neste uke for sikkerhetsskyld.

Litt offtopic, men hvorfor forsvinner tråder fra "skader" forumet?

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Fordi det er satt opp som "vis fra siste måned" eller noe.
    Hvorfor, vet jeg ikke

EDIT: Under "skader" går du helt ned på bunnen og velger "vis fra start" eller hva du måtte ønske!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg synes det er litt merkelig at det er vanskelig å lokalisere smerten. Det er mulig det er over nå. Men gjør/gjorde det vondt om du tok på/klemte noen steder?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Jeg synes det er litt merkelig at det er vanskelig å lokalisere smerten. Det er mulig det er over nå. Men gjør/gjorde det vondt om du tok på/klemte noen steder?
    Nei, bortsett fra vanlig stølhetvondt når jeg klemte.
    Hjalp liksom litt der og da og massere litt rundt omkring på armen, men kom straks tilbake igjen. Verket liksom i hele armen, strålte nedover på en måte.

Har forsåvidt gått over nå.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.