Må være noe av det dummeste eg har sett! Ser ut som implantater, og svært lite muskler.
aaahahahhaaha!! for en rå fyr!!![]()
hoho
Rar skrue ja, såg det var no tråder om han på tnation.
ser jo så rart ut med den nakken i forhold til åssen ryggen hans er utviklet. For ikke å snakke om puppan.![]()
.
I Just Love The Way You Talk About Me
hehehe! likte best dansen jeg! den sto liksom bare i stil til fyren hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Bare jeg som syntes han ligner litt på Rock? haha.
haha, herlig at det produseres slike karer.
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Jaja .. han boler hvertfall ikke!![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Fikk meg til å tenke på denne:
http://clips.team-andro.com/watch/23...Synthol-Part-2
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Lol!!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
hehe, da tar vi samme resonneringsfremgang som med bolere, og går utifra at alle som ikke boler er like lur som han her![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Det værste er jo også at det faktisk er noen som står og holder kameraet... Dem er jo dritseriøse her... hahahaa. At kameramannen i det minste ikke blir flau som et helvete liksom... :P haha
(eller har han kanskje en sånn sensor som følger ham?..) håper det for hans del, hehe
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!