+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Hot packs/cold packs

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Hot packs/cold packs

Noen som vet om noen hot packs man kan kjøpe som IKKE krever oppvarming i microbølgeovn? Siden jeg ikke har det så blir det litt vanskelig. Gjerne en link til en plass jeg kan kjøpe det og.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Har en type som skal kokes i vann for å recharge varmen, så er det bare å trykke på en bryter for å varme opp når den skal brukes. Er det aktuelt? Skal se om jeg finner den igjen så du får navnet på produsenten.

hobbykropp "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Noen som vet om noen hot packs man kan kjøpe som IKKE krever oppvarming i microbølgeovn? Siden jeg ikke har det så blir det litt vanskelig. Gjerne en link til en plass jeg kan kjøpe det og.
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...4AAAEOweI03xiL
    Sitat Opprinnelig skrevet av Padlern Vis post
    De i klassen som trener og hører på hip hop ligger alle på 40 i benken.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Har en type som skal kokes i vann for å recharge varmen, så er det bare å trykke på en bryter for å varme opp når den skal brukes. Er det aktuelt? Skal se om jeg finner den igjen så du får navnet på produsenten.
    Ja noe slikt hadde funket bra, takk.

Må bare spesifisere at jeg tenker ikke på slike som man skal på rundt øynene (som tank fjell ville ha meg til å kjøpe). Men til muskler og slikt hehe.

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ja noe slikt hadde funket bra, takk.

Må bare spesifisere at jeg tenker ikke på slike som man skal på rundt øynene (som tank fjell ville ha meg til å kjøpe). Men til muskler og slikt hehe.

Hehehe! In the morning, if my face is a little puffy, I put on an ice-pack while I do my stomach crunches. I can do a thousand now.

Du skulle hatt en rundt øynene også. Du har ringer på størrelse med Ditlev-Simonsen sine.

Medlem sw77 is a jewel in the rough sw77 is a jewel in the rough sw77 sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell Vis post
    In the morning, if my face is a little puffy, I put on an ice-pack while I do my stomach crunches. I can do a thousand now.
    American Psycho?
    Through passion, I gain strength.
    Through strength, I gain power.
    Through power, I gain victory.
    Through victory my chains are broken.

---------------------------------------------------------------
    "SWEATY BALLS CONTRIBUTE TO GLOBAL WARMING"

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av sw77 Vis post
    American Psycho?

Jepp!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Merket heter ReHeater http://www.9thtee.com/reheater.htm Jeg har versjonen nederst for skuldre/rygg. Jeg kjøpte dette i en butikk i Norge men klarer ikke huske hvor.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.