+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hovne mandler

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004

Hovne mandler

Har hatt hovne mandler i en måned nå. Noen som har forslag til hva det kan skyldes?

Bortsett fra feber første uka så har jeg ingen andre symptomer som jeg er klar over.

Hehe, fikk brev fra legen med svar på noen virusprøver, eneste han skrev var at det ikke var mononukleose, ikke reaktivering av mono og ikke cmv-mono. Har hatt alle tre tilfellene, så skal ikke få det igjen.
    Men stod ikke noe om hva det var!

Blodprøvene var også "normale", så ingen flere svar er..

Bah, noen som har vært borti no sånnt tidligere?

Og det viktigste spørsmålet, hvis jeg havner på sykehus for å fjerne mandlene får jeg da iskrem?jumping
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***
    --------------------------------------

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    nei men du får jævlig vondt i "mandlene" etterpå og må drikke suppe 1 måned

Kliss nytt medlem oljoha har en flott utstråling oljoha sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Det går an å få deler av mandlene svidd bort med laser - det fikk jeg gjort (live på God Morgen Norge på TV2 forresten). Sår hals en uke var alt jeg hadde av probl. etterpå. Ikke så mange som gjør det på den måten, men Geir Grimsmo på Allé Klinikken ordnet mine ihvertfall. Du trenger henvisning til ham og det er rimelig med ventetid.
    Ole Reidar Johansen
    www.artklinikken.no
    www.dill.no

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.