Vis resultat av spørreundersøkelsen: Hvordan trener du når du har en betennelse?

Antall stemmer
25. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Jeg fortsetter å trene, men høyt volum og små vekter.

8 32,00%
  • Jeg fortsetter å trene, men høy intensitet og få reps/sets.

4 16,00%
  • Jeg slutter å trene den aktuelle gruppen fullstendig.

13 52,00%
+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Hva gjør du når du har betennelse?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Hva gjør du når du har betennelse?

Hvordan går man frem for å miste minst mulig muskler og styrke når betennelsen herjer?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Der trykket jeg visst feil på min egen undersøkelse. Good game.
    Uansett- dette er et evig dilemma for meg. Hvis jeg ikke trener håper jeg å bli fortere god i kjøttet, men mister raskt styrke og muskler. Hvis jeg fortsetter å trene kan jeg drøye muskelsvinnet, men betennelsen sitter lengre.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    tar det bare litt roligere gjerne. begynt å få betennelse i underarm nå nylig, samtidig som en muskelknute er dratt oppigjenn til det fulle.. gnafser glucosamine, msm og chrondoitin i håp om at det skal gi en vidundereffekt for betennelsen.

vio
    vio er ikke aktiv
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    kondroitin kommer hvertfall ikke til å gjøre noe for deg. Det er for bruskslitasje .

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg ville nok trent, men med små puslevekter. Blodgjennomstrømning, mindre muskelsvinn og opprettholdelse av riktige bevegelsesmønstre er mine grunner.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Svarte at jeg slutter å trene den aktuelle muskelgruppen, men det er bare for forholdsvis alvorlige eller stadig tilbakevendende betennelser. For mindre betennelser bruker jeg lav intensitet, lette vekter og mange reps.

For alvorlige/tilbakevendende betennelser er dette fremgangmåten jeg bruker: Slutt å belaste det aktuelle stedet, relativt store doser betennelsesdempende (2x vanlig dose) de første 2-3 dagene. Husk at paracet og andre paracetamol preparater ikke er betennelsesdempende, bare smertestillende. Jeg bruker som regel Naproxen og Ibux i kombinasjon, også gjerne kombinert med Orudis gel for lokal behandling. Går en til legen så er det lett å få tak i mer potente ting.
    Når den mest akutte betennelsen er dempet eller om det er en lettere betennelse så begynner jeg å trene lett igjen med lette vekter og mange reps. I tillegg kan det ofte være en fordel å få behandling av naprapat/annen manuelterapaut/annet man tror på. Så er det å øke belastningen gradvis til en ser alt virker som det skal.
    Til slutt viktigst av alt: Prøv å finn ut hvorfor du fikk betennelse i første omgang og prøve å unngå å gjøre samme feil en gang til.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Trener drit lett. Finner øvelser som ikke gjør så vondt. Tror det er lurt med litt bevegelse og blodgjennomstrømning. Har sliti med betennelse i albuen noen år. Smertene ga seg gaske raskt år jeg dreit i å trene, men de kom raskt tilbake når jeg belastet albuen litt igjen.

Min resept: superlette vekter og bruk god tid. I mitt tilfelle, et par år på å bli nogenlunde bra.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg ville tatt det med ro,og spist bra

Medlem bjarnebanan is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2003
    ved bruk av ibux som betennelsesdempende bør man være klar over at den er veldig hard med magen. fikk det av legen (som igrunn feildiagnoserte meg forøvrig). hjalp ikke en dritt og gav meg vondt i magen.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.