+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Influensa!

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Influensa!

Nå merker jeg influensa gjør sitt inntog på min stakkarslige kropp. Så lurer jeg på, hva er deres tips og triks for å overleve dette unødvendige ondet som gjerne kommer sniker en gang i året. Det er vel to år siden sist jeg ble rammet, for hyppig frekvens etter min mening. Men immunforsvaret mitt har vel fått seg en god knekk etter en langvarig bronkitt infeksjon og mye antibiotika.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Paracett, saftis, god mat, laste ned noen gode filmer og å ligge på sofaen og nyte dagene.

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    rød solhatt, c-vitaminer, hvitløk og masse væske

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Paracett, saftis, god mat, laste ned noen gode filmer og å ligge på sofaen og nyte dagene.
    Sier meg enig i denne.

Var slått ut i starten av 2007 selv og er ikke så mye man egentlig får gjort slik jeg har forstått.
    Beste tipset jeg har utifra egenerfaring er vel kanskje det og faktisk ta det med ro og nyt dagene som syk fremfor å prøve å dra på trening etc.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Når jeg merker det begynner å klø i halsen eller ett eller annet er på vei (jeg merker når ting er på vei) så kjører jeg opp c-vit dosen, sverger til solhatt (placebo eller ikke-det funker!), passe på å ikke fryse, bruker skjerf. Bruker også SAMBUCOL, fåes på apoteket. En slik solhattlignende virkning av tykk konsistens du tar 1 ss av noen ganger i løpet av dagen - Veldig bra greier og smaker digg!

Jeg setter en stopper på den verste utviklingen av div plagsomheter med dette ihvertfall

Ellers så spiser jeg fast: sink, multivit, etc
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.