+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Innleggssåle+knebøy

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22

Innleggssåle+knebøy

Hei

Jeg har hatt problemer de siste mnd nå med ryggen. Det er over nå
    Kiropraktoren fant ut at høyre foten min var litt kortere(1,5-2cm) enn venstre foten min, og at det var hofteleddsstrekkeren på høyre side som hadde forårsaket rygg smertene.

I dag fikk jeg en innleggssåle som jeg skal ha i skoen slik at hoften min blir rett.
    Men når jeg er helt i bunnstilling på knebøy ser jeg at høyre kneet mitt er høyere enn det venstre. Det er ikke slik når jeg går uten innleggssåle.

Så det jeg lurte på var om jeg skal bruke innleggssålen når jeg tar knebøy/beinpress(og på trening generelt).

Hvis jeg bruker sålen blir hoften bein.
    Hvis jeg ikke bruker sålen blir hoftene skjeiv, men knærne er i samme høyde.

Hva tror dere er det lureste?

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    bump

Ingen som har en mening?
    Ingen som har hatt det samme problemet?

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK is a jewel in the rough TPK is a jewel in the rough TPK is a jewel in the rough TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    26
    Tja, siden ingen andre har kommet med noe fornuftig, så...
    Mener du foten eller beinet?

Tror du må prøve med såle en mnd eller.no og kjenne hvordan det er, så uten en stund og kjenne. Så ser du hva kroppen liker best.

Ellers... du kan jo alltids kjøre knebøy med en fot om gangen, høhø...

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    enig med TPK prøv en stund å se.
    han jeg trener med har også et bein som litt kortere en det andre å må bruke såle pga det..

er ikke no særlig å trene uten såle på sikt da.

Medlem kim-- is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004
    Jeg har hatt, men ble operert for det, 2cm. men det forårsakte massse problemer hos meg tho..

Anyway, jeg vil anbefale deg å legge mer vekt på øvelser som går på en og en fot. Utfall, enfotsbenpress, legg ext varianter ol.

Ferie Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av kim-- Vis post
    Jeg har hatt, men ble operert for det, 2cm. men det forårsakte massse problemer hos meg tho..

Anyway, jeg vil anbefale deg å legge mer vekt på øvelser som går på en og en fot. Utfall, enfotsbenpress, legg ext varianter ol.
    Nårtid ble du operert (alder)? Hvor lang var rehabiliteringsperioden? Hvor lang tid gikk det før du kunne begynne å trene igjen?

- Sep

Medlem kim-- is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004
    Opererte når jeg var 18, men det vanligste var å vente til du var 20, slik jeg forsto det. For at du skulle være helt utvokst når du blir operert..

Rehabiliteringstiden varier veldig fra pasient til pasient fikk jeg høre. Selv var jeg i stand til å trene ben fullt 5-7 dager i uka etter 6mnd.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.