+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Irritasjon!

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

Irritasjon!

Heisann. Siste mndene har jeg hatt et irritasjonsmoment i armene mine. De oppfører seg som om de sover eller prikker. Dette kommer helt uavhengig hvordan armene mine er. Det logiske forteller meg at armene får ikke nok blod, men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal skje når de evnt henger rett ned? Noen som har vært borti noe lignende, hva kan det være?
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Kliss nytt medlem SnaselDyret Ukjent bruker
    Ble medlem
    02-2007
    Overtrent?

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    neppe
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Underdog Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    takker, tror jeg har funnet ut hva som er problemet

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Det kan hende du har en nerve i klem i nakken, hadde det i fjor på denne tiden, jævlig ubehagelig.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Det kan hende du har en nerve i klem i nakken, hadde det i fjor på denne tiden, jævlig ubehagelig.
    stemmer dette du sier. jeg har fått nye soveromsputer som er helt for jevli store, sovet ganske på trynet siste 2 ukene. har hatt vondt i nakken til tider og tror det er derfor jeg sliter med det. tiltak er iverksatt så det ordner seg nok nå

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Så flott Det spørs litt hvor du bor, men om du bor i Oslo vet jeg om ett sted som kan hjelpe deg...
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    vi har en flott arbeidskiropraktor på hydro som er veldig dyktig å "knekke på plass" .. han gjør det hele dagen

Underdog Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av mYth Vis post
    vi har en flott arbeidskiropraktor på hydro som er veldig dyktig å "knekke på plass" .. han gjør det hele dagen
    Bump! Hvordan går det med karen her da? Fått ordnet opp i problemet?
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.