+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: jeg er spedalsk

Silver Member ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24

jeg er spedalsk

i forrige uke fikk jeg noen bittesmå blemmer på høyre hånd. lignet på minikviser. jeg stakk selvfølgelig hull å dem, og ut kom det sånn vannblemmevæske. det klødde noe helt jævlig. så gikk det noen dager og så kom det lignende blemmer på den andre hånda. de er på størrelse med små knottstikk. slik gikk det i en liten uke, på lørdag fikk jeg feber, lå i 3 dager å svetta/frøys/svetta før det og gikk over og ble erstattet av at blemmene fikk selskap av et rødt utslett rundt seg (fortsatt inni hendene mine). det kom også lignende blemmer på albuene. nå har det spredd seg til fotsålen, anklene, innsiden av lårene (kom sist der) og triceps, rett over armhulen, ikke I armhulen. Klør som faen. Noen som har vært borti noe lignende? Har stort sett alltid hatt tørr hud..
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hail to the leper messiaah.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    straffen for onani dette!

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Jeg har hatt noe liknende på hendene, dog i litt mindre omfang enn deg.
    Det var en slags betent utslett som klødde noe infernalsk, og som væsket etterpå.
    Det gav meg også en ny forståelse av utrykket "etter den søte kløe kommer den sure svie".

Legen gav meg en salve som het Betnovat. En liten hvit tube med blå skrift/logo på.
    Den tok knekken på alt i løpet av et par dager.

edit: *Hvit* tube, ikke blå som jeg først skrev.

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    streptokokker av noe slag??

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Brannkopper.. :/ Meget smittsomt.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Medlem sw77 is a jewel in the rough sw77 is a jewel in the rough sw77 sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    36
    Eller vannkopper kanskje, hvis du ikke hadde det som barn.
    Through passion, I gain strength.
    Through strength, I gain power.
    Through power, I gain victory.
    Through victory my chains are broken.

---------------------------------------------------------------
    "SWEATY BALLS CONTRIBUTE TO GLOBAL WARMING"

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Høres ut som brennkopper. De smitter veldig så du må dekke dem til sånn at de ikke sprer seg på kroppen din. Og kom deg til lege å få antibiotika for å stoppe det.

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Brennkopper, uggene greier det der!

Noe av dette som er treffende:

Hvordan ser det ut?
    Brennkoppene begynner som små blemmer, som etter hvert fylles med puss (verk). Blemmene brister og dekkes med honninggule skorper, som kan være ganske tykke (kruster). I kanten av såret er det rødt og irritert. Skorpene er av forskjellige størrelser, som regel fra noen millimeter store til et par cm.

En sjeldnere variant arter seg som væskefylte blemmer. Når blemmene sprekker, får bunnen et blankt, glatt utseende.

Brennkoppene kan sitte hvor som helst på kroppen, men er vanligst i ansiktet, i hodebunnen og på hendene.

Allmenntilstanden er vanligvis god, men feber og forstørrede lymfeknuter forekommer. Lymfeknutene kan være ømme.

Hvordan skal brennkopper behandles?

Kontakt legen din. Dersom det kun er ett begrenset område med brennkopper, behandles infeksjonen lokalt. Vask ofte og grundig med såpe (evt grønnsåpebad), vask deretter med f eks klorheksidin sårvann, og smør deretter bakteriedrepende krem/salve på brennkoppene slik som Microcid, Bacimycin eller Brulidine. Brennkoppene bør dekkes til hvis mulig for å hindre smitte. Den som steller såret må vaske hendene godt etterpå og alle i familien må ha eget håndkle.

Antibiotika? Ved flere enn ett sår på forskjellige steder av kroppen må man vanligvis ta antibiotika tabletter eller saft.

Hva med familie og venner?
    Brennkopper smitter lett! For å hindre at andre blir smittet skal man ikke dele såpe, håndkle og sengetøy med andre. Foreldre som steller sårene til barna må være grundige med håndvask etterpå for ikke selv å bli smittet eller føre smitten videre til andre. Der det er mulig (for eksempel på armer og bein) dekkes brennkoppene med sterile kompresser eller plaster.

Barnehage, skole og jobben
    Barn - og voksne - bør ikke gå på skolen eller i barnehagen så lenge brennkoppene er fuktige - hvis de ikke kan dekkes til helt. Ved utbrudd i barnehager og på skoler må håndhygienen innskjerpes. Både personalet og barna må vaske hendene oftere enn før, og leker og andre berøringspunkter må vaskes godt. Personer som arbeider med mat, bør være borte fra jobb til infeksjonen er behandlet.
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***
    --------------------------------------

Silver Member ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Vannkopper har jeg hatt, så det kan det ikke være. Det passer heller ikke med det som sto om brennkopper. Er vel noe i samme duren som det Nifty sa, får ta turen til legen på mandagen.. Prøvde å løfte vekter igår, gikk faen ikke å holde rundt stanga. Dette, pluss betennelse i BEGGE knærne gjør at jeg er i dårlig humør for tiden

Men ellers takk for mange fine svar, fint at folk gidder å hjelpe=)
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    hatt noe likt, men mitt var bra om dagene, så ble huden rødere om kvelden og fikk mange små kviser/blemmer, klødde som faen. hadde dette i noen dager helt til jeg la meg i en is kald skinnstol i boksern får å coole down litt. ble helt bort dagen derpå!

leatherchair FFS!

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    hatt noe liknende du beskriver, det skyltes for mye syre i kroppen. har du for mye syre i kroppen vil det "koke over" da du blir varm. og da kommer det i form av små nupper som klør helt jævlig. disse skyter jo ut iløpet av 1-3 sekunder. merkelige greier.

jeg var hos en healer pga. dette faktisk, han kjølte ned kroppen min og sa jeg skulle spise et par sp med spisekiesel. problem solved.

krem på et slikt problem er bullshit, dette problemet kommer jo innenfra og trenger og bli kurert innenfra også
    You are hotter than 92% of men on this site!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Syfilis i siste stadie er mitt tips. En straff fra Gud for at du har viftet med snabben i hytt og pine

Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    etter å ha badet i fuktighetskremer av div slag (og i et desperat øyeblikk gnidde jeg matolje på albuene) så har det faktisk trukket seg ganske mye tilbake. fuglene må vite hva det kan være/har vært...

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.