+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 136

Tråd: Jeg...muterer?

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007

Jeg...muterer?

I går kveld la jeg merke til noe *veldig* forstyrrende i speilet.
    Under tunga mi så ser det ut som om det begynner å komme ENDA en tunge.

Hva faen?

Jeg viste det til broren min, og han rygget bakover og kalte meg alien.
    Mamma tok det ikke spesielt med fatning hun heller, mot normalt.

Jeg tror jeg må til legen. ASAP.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    BILDE! få se den tungesvulsten din
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    I går kveld la jeg merke til noe *veldig* forstyrrende i speilet.
    Under tunga mi så ser det ut som om det begynner å komme ENDA en tunge.

Hva faen?

Jeg viste det til broren min, og han rygget bakover og kalte meg alien.
    Mamma tok det ikke spesielt med fatning hun heller, mot normalt.

Jeg tror jeg må til legen. ASAP.
    Enkelte folk "gror" jo ekstra tenner, men ekstra tunge har jeg ikke hørt om før
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    BILDE! få se den tungesvulsten din
    Slenger meg på denne! Fyr opp bilder, Nifty!!!

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007

Unhappy

...

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Fy faen.. Dette lukter lureri.

EDIT: Skriv Nifty med tusj på tunga
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    02-2007
    Dette er ekte.
    I shit you not.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    freak.. tror ikke det er noe å gjøre med slikt.. isolere deg på en øde øy eller noe slikt

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    Å den oppdaga du ikke før den var på den størrelsen?? æææhææ .. u mutant..!

Ble medlem
    02-2007
    Jeg er redd og slett ikke så ofte under tunga mi og leter, og jeg merker ikke at den er der.

Grunnen til at jeg fant den, var fordi jeg klarte å få en slags "strekk" i tunga mi når jeg prøvde å pirke vekk noe som var litt langt borte fra normal rekkevidde.
    Det var ganske vondt en stund, og tenkte jeg skulle se i speilet om jeg hadde revet av en sene eller noe slikt.

Først trodde jeg hele biten hadde løsnet fra tunga, men skjønte etterhvert at det var en "separat instans".

Sendte bildet til en venninne av meg som har en far til lege.
    Legen sa at han aldri hadde sett noe slikt før, og at jeg burde komme meg til spesialist.
    I morgen vanker det telefon til fastlegen min, så jeg får en henvisning.

Faen. Om de må operere bort tungene mine så tror jeg at jeg like godt kan dø.

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    usj da "tungene"..

meeen er det lenge siden du var hos tannlegen.. der burde vel noe slikt bli oppdaget?

Ble medlem
    02-2007
    Et års tid, tenker jeg.

Er en liten stund siden jeg kjente noe løst noe under tunga, men tenkte ikke over det siden jeg trodde det var liten hudflik eller hva jeg skal kalle det.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    bare behold den! du er guds gave til kvinnen med det utstyret der!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Mutant, ser jo mer ut som en kjøttklump dog..

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Ble medlem
    02-2007
    hehe.. kanskje det

Kanskje jeg skal ta meg en tur til tjernobyl for å bli frisk

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Mutant, ser jo mer ut som en kjøttklump dog..
    Kjøtt er det ikke.
    Den føles ut akkurat som tunge.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hørt om folk som taler med to tunger, men aldri sett det....

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Det ser akkurat ut som en tunge. 'Å tale med to tunger' har nettopp fått en ny mening.

EDIT: PG da
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    06-2005
    haha seriøt.. det er det kuleste jeg har sett på lenge når jeg fikk tenkt meg om litt!!

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2007
    Hvor er Hitman når man trenger han?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Du får vurdere om du skal slutte som lærling og reise rundt med sirkus....

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Du får vurdere om du skal slutte som lærling og reise rundt med sirkus....
    Slutt med spydighetene, PG.
    Jeg vil faen ikke med noe sirkus.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Glandula sublingualis.

Ble medlem
    04-2006
    Jeg prøver å google etter diagnose, men til ingen nytte ..

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    har den nye tungen smaksløker? prøv å ta litt salt bort på den.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    maiie ble interessert nå ja

Ble medlem
    02-2007
    jeg kan ikke se noen smaksløker, men jeg kan prøve.

edit:

Ok. Freaky. Det smakte salt.
    Men kan jeg ha kommet borti undersiden av "storetunga" mi? er der noen smaksløker?

Kliss nytt medlem snoken is a jewel in the rough snoken is a jewel in the rough snoken is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    29
    tipper det er resultatet av mange års rævslikking

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Haha, herlig tråd, skulle ønske jeg kom på en god vits sjøl.

Ble medlem
    02-2007
    Jævler

Medlem panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Hadde tenkt å skrive noe dritt om taler med 2 tunger osv, men den var allerede brukt...
    Sist endret av panzhar; 10-02-08 kl 13:06 Begrunnelse: ikke nyskapende

Medlem Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    bare behold den! du er guds gave til kvinnen med det utstyret der!
    Hhahahaha priceless!
    "Ingen fugl flyr for høyt
    om den flyr på egne vinger."

Ble medlem
    02-2007
    Takstene på mine orale seksuelle tjenester økte nettopp med 350%.

Dette til informasjon.

(maiie beholder selvsagt kvantumsrabatten sin på 85%)

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Hmm, slutt i jobben som elektrikerlærling og begynn heller på det lokale postkontoret. Du kan jobbe som frimerkeslikker, og det geniale er jo at du da vil få dobbel lønn, hynf hynf hynf

Men sånn seriøst, du bør få det sjekka. Det trenger ikke være noe alvorlig.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Hmm, slutt i jobben som elektrikerlærling og begynn heller på det lokale postkontoret. Du kan jobbe som frimerkeslikker, og det geniale er jo at du da vil få dobbel lønn, hynf hynf hynf

Men sånn seriøst, du bør få det sjekka. Det trenger ikke være noe alvorlig.
    hehe. Endelig en vits jeg ikke har hørt før

Ja, jeg skal bestille time hos fastlegen min i morgen, så får han henvise meg til en eller en annen spesialist.
    Om jeg har tungekreft eller noe slikt, så ser jeg for meg et tungeløst liv med sms og msn.

oh joy.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Kanskje "tungesvulst" hvis det er noe som heter det?
    Best du får sjekket det så fort som mulig, ja. Men hvis det ikke er noe farlig så er det jo dritkult! Hehe
    Da har du et utstyr der oppe som enhver dame kan drømme om. (maiie)

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hehe. Endelig en vits jeg ikke har hørt før

Ja, jeg skal bestille time hos fastlegen min i morgen, så får han henvise meg til en eller en annen spesialist.
    Om jeg har tungekreft eller noe slikt, så ser jeg for meg et tungeløst liv med sms og msn.

oh joy.
    Du kan jo alltids få deg en data med slik robot-stemme, som Stephen Hawking har

http://www.youtube.com/watch?v=HSUsX...eature=related

Sorry az, men klarte ikke la være, hehe. Men mist nå ikke nattesøvnen før du vet hva det er, ikke ta sorgene på forskudd.

0,1 tonn pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43

Kanskje du..

er Guds gave til Pinsemenigheten?

http://no.wikipedia.org/wiki/Tungetale

Ble medlem
    02-2007
    hehe. Ikke måte på hvor mange vitser jeg får høre :P

Får ta det med godt humør så lenge jeg er lykkelig uvitende om hva det er.
    For alt jeg vet, så er det en halvtime med lokalbedøvelse på poliklinikken, så er den ute av verden.

Worst case scenario er vel at jeg er mutert av et romvesen og vil etterhvert begynne å føde små aliens og forvandle meg til en selv.

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    så lenge den ikke plager deg og den ligger såpass skjult som den gjør så er det vel bare å la den være. Det som er litt rart er at der hvor den ekstra tungen din er, er det hvor en av de større spyttkjertlene sitter. Undertungespyttkjertelen (glandula sublingualis) finner vi i sulcus sublingualis (de to skrå forhøyningene under tungen). Kjertelen tømmer sitt sekret i flere små og en stor utførselsgang like foran tungebåndet og bak fortennene i underkjeven.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hahahaha! Pwned by nature
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Medlem noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    min teori er at du er neste fase i evolusjonen, dette er sikkert en feministplan for å få oral klitoris og analstimulans samtidig.

ta en tur til legen og få beskjed om at det er null stress og ufarlig.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Blir spennende å se hva legen din sier.

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petter'n Vis post
    så lenge den ikke plager deg og den ligger såpass skjult som den gjør så er det vel bare å la den være. Det som er litt rart er at der hvor den ekstra tungen din er, er det hvor en av de større spyttkjertlene sitter. Undertungespyttkjertelen (glandula sublingualis) finner vi i sulcus sublingualis (de to skrå forhøyningene under tungen). Kjertelen tømmer sitt sekret i flere små og en stor utførselsgang like foran tungebåndet og bak fortennene i underkjeven.
    Takk for et interessant svar, Petter.

Den plager meg ikke, men jeg vil uansett få det sjekket opp slik at jeg ikke ignorerer noe som kan være farlig for meg.
    Om det viser seg at den er ufarlig, og Norge ikke vil tømme velferdspengesekken sin for å fjerne den, så er det ikke noe problem at den er der.

Kanskje jeg kan skremme vekk skumle innbruddstyver og slikt?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Vedder en 10er på at damer kommer itl å frike ut som faen hvis du flasher dyret(minitungen) din
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Worst case scenario er vel at jeg er mutert av et romvesen og vil etterhvert begynne å føde små aliens og forvandle meg til en selv.
    Worst case scenario er at det er kreftsvulst av den sinte sorten , kom deg til legen omgående.
    Viser det seg å være harmløst så ville jeg vurdert å ikke få den fjernet.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Det kan være at et besøk til tannlegen kan være like hensiktsmessig som til fastlegen i dette tilfellet, og hvertfall min tannlege er lettere å få time hos og til og med prate med på telefon enn legen. Kanske dette kan oppklares ved å ta en telefon til tannlegen din i mandag morgen? Lykke til!

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Worst case scenario er at det er kreftsvulst av den sinte sorten , kom deg til legen omgående.
    Viser det seg å være harmløst så ville jeg vurdert å ikke få den fjernet.
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Det kan være at et besøk til tannlegen kan være like hensiktsmessig som til fastlegen i dette tilfellet, og hvertfall min tannlege er lettere å få time hos og til og med prate med på telefon enn legen. Kanske dette kan oppklares ved å ta en telefon til tannlegen din i mandag morgen? Lykke til!

Takk begge to.
    Skal ringe first thing in the morning and keep you posted

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Gl.parotis er et vanlig sted å få kreft. Spør/send PM til she-ra, hun opererer sånt daglig. Kan være betent lymfe i en noduli submandibulares/mentales også.

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.