+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Kald i kroppen

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Kald i kroppen

Hva kan forårsake at en person føler seg kald veldig ofte? Har det en sammenheng med stoffskifte, blodmengde osv.?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Dekadent n00b Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Det kan ha sammenheng med lite fett på kroppen, hypotyreose (populært kalt lavt stoffskifte), slanking, dårlig perifer sirkulasjon og en haug andre ting.

Noen er bare frysepinner av natur uten at det nødvendigvis er bakenforliggende patologi. Jeg feks er vekselvarm og har alltid kalde hender og føtter, og fryser lett.
    Skal stille til høsten :)

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Godfather Vis post
    Hva kan forårsake at en person føler seg kald veldig ofte? Har det en sammenheng med stoffskifte, blodmengde osv.?
    lav fett%, undervekt generelt og underernæring vil gjøre at en fryser mer.. (stort og rask vekttap også..)
    Lavt stoffskifte gjør også at en føler seg kald, rett of slett fordi en ikke forbrenner like mye som noen med "normalt" stoffskifte

edit: ser at sternum slo meg til det - hør heller på henne - hun er lege (jeg er bare litt for ofte pasient:P)
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sternum Vis post
    Det kan ha sammenheng med lite fett på kroppen, hypotyreose (populært kalt lavt stoffskifte), slanking, dårlig perifer sirkulasjon og en haug andre ting.

Noen er bare frysepinner av natur uten at det nødvendigvis er bakenforliggende patologi. Jeg feks er vekselvarm og har alltid kalde hender og føtter, og fryser lett.

Du er en regelrett isklump. Vi er rake motsetninger. I januar 1988 lekte jeg i bar overkropp utendørs i barnehagen. Du sover innpakket med pledd + dyne + pysjamas, mens jeg ligger nude spredd over det hele med dynen på halv tolv

Jeg tror vi er en fin match
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Gjennomsnittlig foretrekker kvinner også høyere innetemperatur enn menn.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Gjennomsnittlig foretrekker kvinner også høyere innetemperatur enn menn.
    det stemmer bare dersom hun ikke betaler strømregningen helt selv
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Følger du IF?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Godfather Vis post
    Det har utelukkende med kjønn å gjøre.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Kald eller varm flex'ing?
    By Delta in forum OT
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 16-02-11, 15:26
  2. Karbonader - best kald eller varm?
    By AxMataz in forum Kosthold
    Svar: 19
    Nyeste innlegg: 17-10-09, 14:56
  3. Kald Grønn-Is te med deilig smak!