+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Ketose og antibiotikakur?'

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26

Ketose og antibiotikakur?'

På grunn av en jævel av en visdomstann har jeg blitt satt på en dobbel antibiotikakur. Det jeg lurer på er om jeg bør gå over til å spise "normalt" i perioden kuren varer, eller om jeg kan fortsette med CKD som normalt. Jeg antar at trening er uaktuelt så lenge infeksjonen er i kroppen.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Bare å fortsette med CKD og du kan sikkert trene litt også!

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Ok, takk takk. Så satser vi på at vi dodger seiersrekken av bivirkningene som de drittmedisinene har....

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Ok, takk takk. Så satser vi på at vi dodger seiersrekken av bivirkningene som de drittmedisinene har....
    Infeksjonen kan jo ikke være så stor i kroppen din hvis den begrenser seg til en visdomstann. Hva slags type AB har du fått?

MHG
    MHG er aktiv nå
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Apocilin + Flagyl. Nei det er sant, men siden visdomsdritten skal opereres bort så fort som jeg kan få til (gjør latterlig vondt) så vil jeg ha bort infeksjonen så fort som jeg overhodet kan.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.