+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Kløe

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002

Kløe

Vi får se på det som en skade.

Jeg klør over hele kroppen. Null eksem eller andre hudproblemer. Det bare klør, klør og klør.
    Hadde dette på samme tidspunkt i fjor, da ga det seg gradvis etter 14-36 dager. Nå har jeg hatt det i en uke, så det er forhåpentligvis borte om en mnd.s tid.

Noen som har vært borti det samme, og vet evt. hva man kan gjøre for å fjerne det?
    You are hotter than 92% of men on this site!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hmm fant ikke linken jeg leta etter, samboeren min fikk noe lignende for et par uker siden å lurte på å gå til legen men da vi var ute hos foreldra hennes på middag så kunne moren hennes fortelle at det var ett eller annet "kløgreie" på gang. var en link om det i vg og for et par uker siden.

men det kom små prikker på kroppen også da. har du det? da er det nok samme greia... det roer seg å går vekk etter et par uker. er snart helt vekke på fruen nå etter 3-4 uker med kløe og dritt.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Kutt ned på mengden trenbolone.

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hmm fant ikke linken jeg leta etter, samboeren min fikk noe lignende for et par uker siden å lurte på å gå til legen men da vi var ute hos foreldra hennes på middag så kunne moren hennes fortelle at det var ett eller annet "kløgreie" på gang. var en link om det i vg og for et par uker siden.

men det kom små prikker på kroppen også da. har du det? da er det nok samme greia... det roer seg å går vekk etter et par uker. er snart helt vekke på fruen nå etter 3-4 uker med kløe og dritt.
    Skabb? Det må du behandle.
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    Skabb? Det må du behandle.
    sier du det? da lærte jeg noe nytt i dag også
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Såpe og vann kan gjøre susen.

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    sier du det? da lærte jeg noe nytt i dag også
    Det var IKKE en spøk! De symptomene du nevner stemmer overens med det en NÆRT bekjent av meg hadde, og hun hadde fått skabb fra en venninne. Det smitter EKSTREMT lett, og må behandles med krem som du kjøper på apoteket. Jeg måtte selv kjøpe kremen, i tilfelle jeg var smittet. Den koster 200,- kroner.

Hva tar du meg for?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Det var IKKE en spøk! De symptomene du nevner stemmer overens med det en NÆRT bekjent av meg hadde, og hun hadde fått skabb fra en venninne. Det smitter EKSTREMT lett, og må behandles med krem som du kjøper på apoteket. Jeg måtte selv kjøpe kremen, i tilfelle jeg var smittet. Den koster 200,- kroner.

Hva tar du meg for?
    jeg vet da jævla godt hva skabb er og har selv hatt det for en deeeeeeeel år siden.

som jeg ganske bestemt lenger oppe sa så er/var det noe som gikk og det sto en del om det i aviser og media.
    det var det min samboer hadde og høres også ut som det som er tilfelle her.
    men selvfølgelig kan det være at satrini har fått det du nevner men du svarte på mitt innlegg derfor jeg forsvarer

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    jeg vet da jævla godt hva skabb er og har selv hatt det for en deeeeeeeel år siden.

som jeg ganske bestemt lenger oppe sa så er/var det noe som gikk og det sto en del om det i aviser og media.
    det var det min samboer hadde og høres også ut som det som er tilfelle her.
    men selvfølgelig kan det være at satrini har fått det du nevner men du svarte på mitt innlegg derfor jeg forsvarer
    Herrejesus. Nei, beklager for at jeg kom med et HELT komplett idiotisk forslag.

Du får sende litt rød nå da.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Herrejesus. Nei, beklager for at jeg kom med et HELT komplett idiotisk forslag.

Du får sende litt rød nå da.
    hehe saklig god natt

tror ikke vi trenger å krangle for det er ikke det tråden trenger.

punktum

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell Vis post
    Såpe og vann kan gjøre susen.
    ja, hvis det hjalp deg så kan det jo hende det funker på meg

første gangen jeg hadde dette hadde jeg i tillegg en form for "hypersensitivitet", var det så mye som et hårstrå som kom bort i kroppen klødde det og kilte det helt ekstremt.

det jeg hadde/har er hvertfall ikke smittsomt - så det må jo være ett eller annet jeg har for mye eller for lite av i kroppen. på tide med en legesjekk kanskje, har ikke hatt det på flere år.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Jeg er periodvis plaga av litt kløe på armene. Tror det kommer av noe jeg spiser. Ikke helt sikker på hva, da jeg stapper i meg det meste jeg kommer over. Men har tilgode å klø over hele kroppen enda.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.