.
.
.
Jeg har ikke hatt samme problem, men om et er betent som du sier, bør du få en resept på Voltaren/Brexidol fremfor gelèr som sjedelen hjelper særlig godt.
.
Jeg har ikke alt for gode erfaringer med gel alene når det gjelder større ledd og kronisk/gjenstridig betennelse. Som AndreasIr sier så hjelper Voltaren/Brexidol da bedre, og ennå kortisonsteorider. Dette vel og merke om det ER en betennelse.
Hva problemene dine skyldes i utgangspunktet er nesten umulig så si uten å vite mer om deg. Kan du ha overbelastet det over tid, fått en akutt skade som har satt seg, har du feil beinstilling, skjevt bekken eller rygg som belaster beina og knærne? Eller har du hatt bare raumatisme + +.
Om det er bløt bruk kan du prøve et glukosalmin produkt, det er nå tilgjengelig på resept i her til lands så vidt jeg har forstått, eller så er det enkelt å bestille fra utenlandske nettbutikker.
.
Anbefaler deg å kjøre Elastamine fra primaforce, den har fungert bra for mine knær de siste mnd!
Smørfint innhold pr dosering:
Vitamin C 100 MG
Manganese (from manganese aspartate) 5 MG
Glucosamine Sulfate (2KCl) 2000 MG
PrimaJoint™ Blend (MSM (Methylsulfonylmethane), Chondroitin Sulfate, Bromelain) 2000 MG
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Jeg slet med overbelastede knær når jeg var yngre (var enda tyngre enn jeg er nå og jeg spillte fotball). Noen ganger var det så ille at jeg kunne stå opp, for å så bare finne frem krykker fordi det ene kneet gjorde noe så inni h*****e vondt. Det som har hjulpet meg rett og slett, er trening og reduksjon på kroppsvekten. Nå vet jeg ikke hvordan det ligger ann mtp. på dette hos deg, men jeg mener om du er i samme situasjon som jeg var, er rett og slett rolig opptrening og vektreduksjon et skritt i riktig vei
(edit: Var hos en lege en gang, men han kunne ikke påpeke noe som var galt, annet enn "overdreven" slitasje/overbelastning)
.
.