+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Kne

Kliss nytt medlem tks87 har en flott utstråling
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24

Question Kne

.

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24
    .

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg har ikke hatt samme problem, men om et er betent som du sier, bør du få en resept på Voltaren/Brexidol fremfor gelèr som sjedelen hjelper særlig godt.

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24
    .

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Jeg har ikke alt for gode erfaringer med gel alene når det gjelder større ledd og kronisk/gjenstridig betennelse. Som AndreasIr sier så hjelper Voltaren/Brexidol da bedre, og ennå kortisonsteorider. Dette vel og merke om det ER en betennelse.

Hva problemene dine skyldes i utgangspunktet er nesten umulig så si uten å vite mer om deg. Kan du ha overbelastet det over tid, fått en akutt skade som har satt seg, har du feil beinstilling, skjevt bekken eller rygg som belaster beina og knærne? Eller har du hatt bare raumatisme + +.

Om det er bløt bruk kan du prøve et glukosalmin produkt, det er nå tilgjengelig på resept i her til lands så vidt jeg har forstått, eller så er det enkelt å bestille fra utenlandske nettbutikker.

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24
    .

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Anbefaler deg å kjøre Elastamine fra primaforce, den har fungert bra for mine knær de siste mnd!

Smørfint innhold pr dosering:

Vitamin C 100 MG
    Manganese (from manganese aspartate) 5 MG
    Glucosamine Sulfate (2KCl) 2000 MG
    PrimaJoint™ Blend (MSM (Methylsulfonylmethane), Chondroitin Sulfate, Bromelain) 2000 MG
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av tks87 Vis post
    overbelasting var begynnelsen på problemene.. Begynnte å jogge etter 1år seriøs trening i forbindelse med deff, og gikk da til legen med en gang jeg merket smertene ikke gikk over. Fikk da betennelsesdrepene tabeletter siden legen mente jeg hadde betenelse. Dette hjalp heller ikke. Siden den gang har jeg tatt det med ro med kneet, helt til ortopeden gav beskjed om at jeg kunne trene så mye jeg ville, og om det gjorde vondt gjorde ikke det noe.
    Skal ta en tur til legen min igjen, ho virker mere intresert i å hjelpe meg en det ortopenden gjorde.
    OK. Jeg har gode erfaringer med naprapat for overbelasting med gjentagende tilbakefall av betennelse i albuen (tennisalbue). Det kan være verdt et forsøk for kneet ditt også.

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg slet med overbelastede knær når jeg var yngre (var enda tyngre enn jeg er nå og jeg spillte fotball). Noen ganger var det så ille at jeg kunne stå opp, for å så bare finne frem krykker fordi det ene kneet gjorde noe så inni h*****e vondt. Det som har hjulpet meg rett og slett, er trening og reduksjon på kroppsvekten. Nå vet jeg ikke hvordan det ligger ann mtp. på dette hos deg, men jeg mener om du er i samme situasjon som jeg var, er rett og slett rolig opptrening og vektreduksjon et skritt i riktig vei
    (edit: Var hos en lege en gang, men han kunne ikke påpeke noe som var galt, annet enn "overdreven" slitasje/overbelastning)

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24
    .

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24
    .