+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Knekking i nakken

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11

Knekking i nakken

Jeg var hos naprapat for ca ett aar siden. Problemet var skulderen, men han utforte alikevel en manipulasjon (knakk) paa nakken min. Etter denne behandlingen har jeg hatt litt knekking i nakken. Det gjor ikke vondt, men det irriterer fletta av meg.
    Jeg gikk igjen til naprapat for ett par mnd siden, denne gangen p.g.a. litt vondt i det ene beinet. Han utforte en manipulasjon paa thoracal og lumbalcolumna, og etter dette har jeg faenmeg hatt knekking i resten av ryggen ogsaa. Jeg har aldri hatt dette problemet for jeg oppsokte naprapat.
    Hvorfor har jeg fatt denne knekkingen i rygg og nakke? Er det slark i ligamentene etter at den 95kg tunge mannen vrei nakken min med all kraft?
    I tillegg ser jeg naa en artikkel som linker slike manipulasjoner med hjerneslag hos unge voksne. Great!
    Noen naprapater her eller andre som har peiling?
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Hos meg knekker det i nakke, skulder, albue, rygg, håndledd og knær. Har gått til kiropraktor for ryggen. Så vidt jeg forstår så er det ledd/skiver som ligger trangt, når dette trekkes/skyves/bendes fra hverandre oppstår et "mellomrom". Da frigjøres bl.a. nitrogen som lager en knekkelyd.

Er nok ikke noe doktorsvar dette akkurat da.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Takk for svar
    Hadde vert morro aa visst hva som gjor at denne knekkingen har oppstaatt etter naprapatbesoket. Jeg mistenker ligament-slark, ettersom jeg kan gjenskape "knekkingen" ved aa pirke borti noe som kjennes ut som et ligament i nakken.
    (Jeg er i Spania, og har ikke norsk keyboard )

Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Hos meg knekker det i nakke, skulder, albue, rygg, håndledd og knær. Har gått til kiropraktor for ryggen. Så vidt jeg forstår så er det ledd/skiver som ligger trangt, når dette trekkes/skyves/bendes fra hverandre oppstår et "mellomrom". Da frigjøres bl.a. nitrogen som lager en knekkelyd.

Er nok ikke noe doktorsvar dette akkurat da.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Bump!

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Noen som har funnet noe svar på dette?

Hos meg knekker nakken, skuldre, rygg, hofter, knær, albuer, håndledd, fingre og ankler..
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***
    --------------------------------------

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.