+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Kneproblem

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003

Kneproblem

Heisann,

Har i perioder hatt lettere problemer/smerter med venstre kne.

Spilte mye fotball når jeg var yngre og var ellers passe aktiv i idrett. Første gang jeg opplevde ubehag var vel i 10 års alderen. I en hel uke hadde jeg problem med i det hele tatt å gå på venstre fot.

Etter en uke gikk det over seg og jeg hadde problemet sporadisk uten at det var til stor plage.

Jeg kan i dag merke det hvis jeg jogger på asfalt(noe jeg aldri mer gjør) eller hvis jeg har gjort enn annen type aktivitet som sterkt belaster kneet.

Det er vanskelig å forklare akkurat hvordan jeg opplever ubehaget, men det er som en slags stikking konsentrert på fronten av kneskålen ca midt på, og det slår inn i det jeg setter belastning på foten, mao når jeg løfter høyrefoten

Nå er ikke dette et stort problem per dags dato, men jeg vil nødig at det skal utvikle seg til det verre, særlig ettersom jeg har blitt mer aktiv i det siste både med vekter og jogging.

Det jeg lurer på er....

Er det noen øvelser man kan gjøre for å styrke kneet og benstrukturen rundt?

Silver Member Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    28
    Jeg innbiller meg at jeg ble bra igjen i kneet av å trene knebøy og beinpress i sledmachine. Men årsaken(e?) til min autonome helbredelse kan jo ha bunn i helt andre ting, det er umlig å si. De symptomene du beskrev lignet forresten ikke på min skade (jeg hadde trøbbel med menisken). Det finnes flere kne-skade-tråder her, mange av de er vel verdt å sjekke ut

EDIT: ser nå at trådene er "gjemt vekk", men de dukker opp hvis du bruker søkefunksjonen

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.