+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: kneskade.

Medlem Harezz har en flott utstråling
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16

kneskade.

Knærne mine er litt spesielle siden når jeg står heltvanelig så peker knærne inn over, se får deg at du tar tak i knærne dine å vrir dem 40 grader innover, det er meg.

Har fått beskjed hos legen at jeg bare skal gjøre det vanlige men det gjør fortsatt vondt innemellom.
    Er det noen av dere som anbefaler meg å vente med bein trening eller en alternativ trene metode?

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Er dette nok en køddeprofil?
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Leker deilig! xmbx har en flott utstråling xmbx sin avatar
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    18
    Nei... detta er en liten kompis av meg...
    !markloft!

Norges nye trenings nærkiss!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Som 14 åring skal du uansett være litt forsiktig med tung trening da du ikke er ferdig utviklet. Jeg klarer ikke helt å se for meg hva du mener med knærne dine, kanskje ta et bilde slik at det blir lettere å forstå. Om knærne dine bøyer seg så mye innover så høres det for meg ut som du er ledda feil, noe du selvfølgelig ikke er.

Tren det som ikke gjør vondt vil være mitt råd.

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sier legen at det ikke er noe som skal gjøres så regner han sikkert med at det vil rette seg selv med tiden, evnt at det ikke er spesielt uvanlig.
    Har du vondt i knærne innimellom så er jo ikke det noen god ting, skal du trene bein så ta det nå ihvertfall litt med ro, ikke overdriv.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.