Var og trente på lørdagen, sku heller ha drokket meg dritings..På siste settet med markløft skulle jeg ta noe repper på 170kg, det gikk greit for 2 uker siden, har løfta mere en det tidligere , men trener bare markløft par ganger i mnd nå så teknikken suger vel kanskje litt. Anyways så skulle jeg bare dra opp og på 1 reppen så kommer jeg vel halveis før jeg kjenner en ekkel svai i korsryggen, men jeg satte ned stanga medengang. Ble nesten litt lammet i hele kroppen og kvalm. Så dro hjem og hadde faen så vondt at jeg brukte vel ett kvarter på og reise meg opp fra sofaen der. Tok volltaren igår. Dette skjedde i 6 tiden på kvelden, er mye bedre i ryggen idag enn igår. Men kjenner det fortsatt litt. Det er neppe en skiveutglidning for da hadde man vel kjennt det på ryggen??
Skal jeg ta fri fra trening en stund nå? Eller bare trene litt lett? Aldri mer markløft tipper jegFinnes vel mer safe øvelser

LinkBack URL
About LinkBacks
På siste settet med markløft skulle jeg ta noe repper på 170kg, det gikk greit for 2 uker siden, har løfta mere en det tidligere , men trener bare markløft par ganger i mnd nå så teknikken suger vel kanskje litt. Anyways så skulle jeg bare dra opp og på 1 reppen så kommer jeg vel halveis før jeg kjenner en ekkel svai i korsryggen, men jeg satte ned stanga medengang. Ble nesten litt lammet i hele kroppen og kvalm. Så dro hjem og hadde faen så vondt at jeg brukte vel ett kvarter på og reise meg opp fra sofaen der. Tok volltaren igår. Dette skjedde i 6 tiden på kvelden, er mye bedre i ryggen idag enn igår. Men kjenner det fortsatt litt. Det er neppe en skiveutglidning for da hadde man vel kjennt det på ryggen??
Svar med sitat
Skummel lesning for en som nettopp har startet opp med markløft dette...