+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Korsryggen - Auuchh!

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30

Korsryggen - Auuchh!

Var og trente på lørdagen, sku heller ha drokket meg dritings.. På siste settet med markløft skulle jeg ta noe repper på 170kg, det gikk greit for 2 uker siden, har løfta mere en det tidligere , men trener bare markløft par ganger i mnd nå så teknikken suger vel kanskje litt. Anyways så skulle jeg bare dra opp og på 1 reppen så kommer jeg vel halveis før jeg kjenner en ekkel svai i korsryggen, men jeg satte ned stanga medengang. Ble nesten litt lammet i hele kroppen og kvalm. Så dro hjem og hadde faen så vondt at jeg brukte vel ett kvarter på og reise meg opp fra sofaen der. Tok volltaren igår. Dette skjedde i 6 tiden på kvelden, er mye bedre i ryggen idag enn igår. Men kjenner det fortsatt litt. Det er neppe en skiveutglidning for da hadde man vel kjennt det på ryggen??

Skal jeg ta fri fra trening en stund nå? Eller bare trene litt lett? Aldri mer markløft tipper jeg Finnes vel mer safe øvelser

Silver Member Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    28
    Lite hjelp å få? Hehe Skummel lesning for en som nettopp har startet opp med markløft dette...

Hvordan går det med ryggen nå? Er det avgjort at du kutter ut markløft til evig tid? Hva gjør du i stedet for?

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Det går merkelig nok bedre med ryggen nå, holdt meg i ro hele helga.. Mulig jeg hadde litt flaks, men det gjorde skikkelig vondt og jeg var krøpling på lørdagen.. Får heller ta litt sittende roing

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg opplevde samme, dog under knebøy, oppsøkte tuina massør og hun har fikset ryggen min nå. På det værste klarte jeg ikke 160 i mark engang, og før det løftet jeg konstant over 200.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Gikk du til vanlig lege først?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Gikk du til vanlig lege først?
    Ja, det eneste de klarte å gjøre var å bekrefte min egen diagnose om at det var muskulært, jeg fikk brexidol og orudis... Hjelper like mye som å pisse på en murvegg..

Så dro jeg til Tuina massør og etter første behandlingen var ryggen MYE bedre, etter andre behandlingen er den finfin.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    selvmedisinering er best Men var det lege som fikk ordnet deg time videre eller var det noe du ringte og ordnet selv? HVa kosta det?

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg ringte og ordna selv, leger er meh. Kosta ca 300 for ei halvtime med den behandlingen jeg fikk, søster var innom og fikk en time for 400. så er grei investering
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.