+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Krampe i leggene!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Krampe i leggene!

Løpskapasiteten min har økt voldsomt etter at jeg mistet en del kg og introduserte kardio som en dagligdags aktivitet. Men, etter 10-20min jogging plages jeg av voldsom krampe i leggene, følelsen minner om heftig, litt vond pump, men muskelen bare henger der slapp og uvillig. Prøvde å øke saltinntaket uten noen effekt. Mistenker at det kan være overtrening, pga den økte arbeidsmengden på leggene, og det faktum at jeg fortsatt er veldig tung. Sykle kan jeg gjøre i timevis uten krampe, men joggingen blir raskt amputert og jeg er nødt til å ta pause. Hva mener folket? Hvordan kan jeg bli kvitt dette?

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Magnesium kanskje?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Tigerbalsam, massasje, oppvarming, hvile og gradvis økning i treningsmengden er mine tips. Jeg får dessuten lettere krampe dess hardere underlag det er snakk om. Gode sko med riktig demping er da viktig. Prøv deg på joggeturer i skogen eller på fjellet, ikke kun asfalt eller mølle.
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Ta å sjekk feks på intersport, om du har overpronasjon eller underpronasjon.
    Jeg hadde overpronasjon og kjøpte også fulldempa sko denne gangen, etter det har jeg blitt kvitt kramper under foten.

Kan være noe av det samme med leggkrampene?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Stpp krampe eller magnesium kanskje.

Taurine også muligens

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Takk for gode tips, jeg sliter ut joggeskoene mine på utsiden av sålen, om dette har noe å si.

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Stpp krampe eller magnesium kanskje.

Taurine også muligens
    Oh... Taurine har jeg liggende!

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    bra tråd, har noe av det samme problemet.. skal gå til innkjøp av div legemidler, joggesko og prøve ut massasje.. dillemaet mitt er ikke at jeg får krampe under trening.. men ved den minste spenning av leggmuskelen ved inaktivitet får jeg krampe i leggen..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Magnesium som mange sier, og sørg for å ha god væskebalanse. Ellers bør du vurdere å ikke alltid løpe med de samme skoene. Kjøp ett nytt par, og veksle mellom 2-3 par. Det hjelper mot ensformig belastning. Løpsteknikk kan også ha mye å si. Mange overdrivver "rullebevegelsen>" ved å lande for mye på hælen, og så rulle resten av fotbladet i bakken.

Ta turen innom en skobutikk hvor du kan teste vektfordelingen på fotsålen, og få sko/såle tilpasset til deg
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.