+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Kramper

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Kramper

Har i det siste fått litt kramper, spesielt etter treningsøkter, men ikke alltid i de musklene jeg har brukt. Mistenker at det er en deficit i kroppen på noe, eller at det er noe potensielt mer alvorlig - har nemlig helt i meg masse vann og kan umulig være dehydrert. Får også i meg greit med kalsium og andre elektrolytter, men det er kanskje ikke nok?

I stad fikk jeg i meg 1,5 gram kalsium og 750 mg magnesium. Nå noen timer senere krampet det seg til på baksiden av låret mens jeg jobbet på pcen. Tidligere i dag krampet det litt i høyre lår, og det var da jeg tok tilskuddene (tar det ikke til vanlig men får i meg langt mer enn gjennomsnittsmannen gjennom kosten...men på den annen side så er jeg ikke helt gjennomsnittsmannen og trener ikke som gjennomsnittsmannen).

Noen ideer til hva dette kan være? Googlet, men syntes ingen av grunnene virket å stemme.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Vanlige årsaker

* Epilepsi
    o Omfatter et vidt spekter av tilstander som skyldes funksjonsforstyrrelser i hjernen
    o En generalisert epilepsi innebærer et generelt krampeanfall med bevissthetstap
    o En partiell epilepsi er avgrensede eller lokaliserte anfall uten vesentlig bevissthetstap
    o Utenom anfall fungerer ofte disse personene normalt
    * Nattlige leggkramper
    o Kan forekomme hos voksne etter uvante fysiske belastninger på bena i løpet av dagen
    o Hos barn blir det ofte betegnet som "voksesmerter"
    * Som følge av tidligere hjerneskade
    o Hjerneslag
    o Infeksjon i sentralnervesystemet
    o Hodeskade
    * Hjernesvulst
    o Tilstanden utvikler seg gjerne langsomt
    o Tidlige symptomer kan være epileptiske anfall, langsomt innsettende lammelser, talevansker
    o ypiske andre symptomer kan være kvalme, oppkast, svimmelhet, hjernenervelammelser, etter hvert personlighetsforandringer
    * Forgiftning
    o Reaksjon på overdoser med medikament mot depresjon, medikament mot sinnsforvirring, insulin
    * Epileptiforme anfall
    o Som følge av forstyrrelser i kroppens forbrenning, lavt blodsukker, lavt kalsium
    o Abstinenskramper (for eksempel delirium tremens)
    o Hyperventilasjonsanfall
    o Akutt surstoffmangel til hjernen av ulike årsaker

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Har hatt en del problemer med kramper tidligere. For meg hjelper ZMA veldig bra. Men må også få i meg nok væske (vann).

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Har hatt en del problemer med kramper tidligere. For meg hjelper ZMA veldig bra. Men må også få i meg nok væske (vann).
    Har drukket ca. 5 liter vann i dag, hvis ikke mer. Da er det magnesiumen som hjelper.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sliter også veldig med kramper i hendene for tiden. Kan ikke holde et fast grep i noe uten at jeg får kramper, spesielt i tommelmuskulaturen som står for mesteparten av gripkraften. Har slitt med senebetennelse som har blitt "delvis" kronisk etterhvert. Kan dette ha noe med krampene å gjøre, eller har jeg mangler av ett eller flere mineraler eller vitaminer?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Har også slitt litt med dette, gjorde f.eks. 2 pushups med en jente liggende på ryggen min, fikk krampe som faen i begge hamstrings, wtf???

Men ZMA har hjulpet på meg, kjenner lite til kramper når jeg tar det regelmessig, og om jeg er krampete en dag går det som regel over om jeg tar et par ZMA på stedet.

McBain, du skriver at du tok 1,5 g kalsium sammen med magnesium? Er det snakk om kalsium karbonat? Mener å huske at kalsiumkarbonat hemmer opptaket av magnesium, men at kalsiumcitrat ikke gjør det.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Mye trening gir vel kraftige spenninger i muskler og sener som lett gir kramper, mangel på magnesium og vann er vel også en grunn.

Får alltid lett kramper når jeg er inne i harde treningsperioder, selv om kostholdet er bra og jeg tar mine vitaminer, mineraler osv.

Kjør på med MASSE muskelavslappende! hehe
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    mye oljer, magensium og kalsium gjør susen! etter at jeg begynnte med enda høyere doseringer har krampene avtatt veldig!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Begynt å få kramper i henda selv, men kun ved dumbbelltrening. Ofte hvis jeg går over 10 reps og tilslutt klarer jeg ikke mer pga krampa, ikke musklene.
    Noe som er litt kjipt.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.