Har hatt noen kuler under huden på begge biceps i ett år nå. Noen som har det samme å vet hva det er? Kjennes nesten ut som sene kuler eller noe sånt
Har hatt noen kuler under huden på begge biceps i ett år nå. Noen som har det samme å vet hva det er? Kjennes nesten ut som sene kuler eller noe sånt
Kan være lipomer (fettkuler).
http://www.pasienthandboka.no/defaul...cumentid=13524
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hadde en sånn en gang som jeg fjernet. Tror ikke det er det. Av og til blir de sinnsykt vonde og viss jeg drar hånden nedover biceps ett par ganger og strammer blir det sinnsykt vondt og det blir en avlang kul som stikker ut av biceps. Og av og til er de ikke der i det hele tatt.Kan det vere den hinna som ligger rundt muskelen?
Det er nok en blodåre!
Lymfe kjertler?! Eller har ikke gutter det?
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
kanskje du skal gå til fastlegen din å bare få undersøkt det.. bedre å være føre var, enn etter snar
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Rare greier dette her.. Har spurt to fysioterapauter å de vet ikke hva det er. Trodde dette kansje var ett fenomen som inntraff med folk som trente jeg![]()
Ta et bilde, lets see the freak balls.
Prøvde å ta ett par bilder nå.Men når jeg prøver å legge de ut kommer de som elendige gif bilder,
Fant ut av det. Som dere ser er de ikke så store. Men de har vært større.Litt vanskelig å se kansje?
arrvev etter nålespisser?stay off the synth
![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Bump! har begynt å komme i triceps også nå.....
haha, geezez....kom deg til legen gutt!
Skal prøve å få meg time med legen ja.![]()
Dr.Mario kan sikkert hjelpe.. jeg har noe lignende det samme problemet, bortsett fra at jeg bare har det på høyre biceps, og det går innover =S kommer kun ved fleks, men er sikkert bare kroppen som viser meg mangel på biceps:P
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
kaller alle leger for Dr.Mario..:P
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
neh.. lei av leger.. kommer bare med sprøyter og en masse propaganda hit og propaganda dit.. den er ikke vond før den faller av =p
20 år
177 "høy"
73-75kg
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Hørte med en lege i dag, han mente der var en hinne med små hull over muskelen, å der brukte det å komme blodårer ut av og til å så blir det en kul når man flexer.