+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Kvalme under/etter måltid

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006

Kvalme under/etter måltid

Den siste uken har jeg slitt med at jeg blir kvalm når jeg spiser. Jeg kjenner at det begynner å svi i magen, så blir jeg såpass kvalmen at jeg må ta meg en pause før jeg kan fortsette måltidet. Noen dager har jeg i tillegg hatt en sinnsyk matlyst. Jeg blir ikke mett men spiser hele tiden, til tross for at det er vondt.
    Noen som har erfaringer med mine "symptomer"? Jeg er vel nødt til å ta meg en tur til legen i løpet av uken, men kanskje noen har et tips og to til meg som kanskje kan hjelpe.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Dessverre kan vel slike plager skulle veldig mye forskjellig i spennvidde fra veldig ille til ting som gallestein, magesår, for mye magesyre, matintoleranse, vanlig stress. Vanligvis heldigvis i den bedre delen av skalaen. Tror dette er vanskelig å fjerndiagnostisere så et besøk hos legen eller ta tiden til hjelp å se om det bedrer seg av seg selv er kanskje å anbefale?

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Ja, det kan vel være så mangt. Jeg lar det gå ut denne uken før jeg tar meg en tur til legen.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.