+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Låst kjeve

Medlem tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006

Låst kjeve

Kjeven min har låst seg og det gjør vondt bak ved den ene visdomstanna.
    Klarer bare å åpne munnen 3-5cm så spise er ett helvete.

Har vert slik i 2 dager nå.
    Er det smart å åpne den med makt eller burde jeg oppsøke lege/tannlege?

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av tnt85 Vis post

vist du er barsk, så river du til! Vist du er smart, så kanskje du oppsøker lege!
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hent nøkkel!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    hatt noen nestenepisoder hvor kjeven var på vei ut, ble litt støl og øm i kjeften i noen dager da...beste er vel å oppsøke lege. Dumt å dra den ut av ledd...

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Evt ta biljardkula ut av munnen?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Snakk med legen.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Vær barsk og dra til!!! Så løsner det seg nok =)

Medlem Alexk is a jewel in the rough Alexk is a jewel in the rough Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av tnt85 Vis post

Det er betennelse i kjeven, du må til tannlege for og få antibiotika.. før du får tatt ut tanna

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Nei, du skal ikke åpne den med makt. Kiropraktoren min sammenligna det "å bryte ting på plass" med å prøve å skru en skru inn i et hull hvor gjengene ikke passer skruen. Dette var da i sammenheng med kink i nakken, men tror det er greit å ha som generell regel i mange slike tilfeller.

Du kan jo f.eks. OD'e på smertestillende før du legger deg og håpe at ting roer seg og faller litt på plass i løpet av natta. Det er vel mitt beste veldig ufaglærte tips.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.