+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Lege hjelp i Thailand

Medlem Shades har en flott utstråling Shades sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28

Lege hjelp i Thailand

Trener Muay Thai her nede, og for tre dager siden gikk jeg tom for energi (Trent i tre uker, morgen og kveld).
    Klarte ikke fullfore treningen, og pa kvelds treningen var jeg utslitt for jeg begynte.
    Dagen etter var det ikke bedre, og idag dro jeg til legen.
    Tok bade urin og blodprove, men jeg er i topp shape.
    Sa han ga meg Multivitaminer og HORMONER?!?!?
    Vitaminene er greit, men hormoner for noe man ikke vet hva er??
    Jeg tror det bare er overtrening, og tar noen dager av.
    Sa dropper jeg hormonene, men noen som ahr vart borti det samme, helt tom for energi, bare spiser, slapper av og sover.
    Og fortsatt utslitt?
    De så han komme, uvitende om att han skulle bli den beste.
    Den beste som finnes....

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Veldig overtrening? Har vært det selv grunnet lang tid på diett og mye trening, har brukt mange måneder på å komme meg skikkelig - blir syk trøtt og

Stilig lege, hvilken type hormontilskudd fikk du?

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    hørtes litt mer ut som surt blod spør du meg. jeg hadde på grensa til surt blod en gang, slapp dagen lang samme f hvor mye jeg sov eller hvilte.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Satriani Vis post
    hørtes litt mer ut som surt blod spør du meg. jeg hadde på grensa til surt blod en gang, slapp dagen lang samme f hvor mye jeg sov eller hvilte.
    hva gjorde du for å usure blodet?

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere Vis post
    hva gjorde du for å usure blodet?

masse vann og grønne grønnsaker.
    kutte ut mye protein i en periode, siden det er surt for kroppen.
    rent bikarbonat kan også hjelpe til.

må ikke begynne med massevis av vann, massevis av grønne grønnsaker og massevis av bikarbonat. da stopper deg seg for å si det sånn. begynn smått og ta mer og mer.

edit:
    legen har vel noe type alkaliske tabletter vet jeg. aldri prøvd slike.
    men det er det ikke noe særlig å putte i seg med mindre man vet 100% sikkert at man har småsurt blod.
    You are hotter than 92% of men on this site!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Shades Vis post
    Trener Muay Thai her nede, og for tre dager siden gikk jeg tom for energi (Trent i tre uker, morgen og kveld).
    Klarte ikke fullfore treningen, og pa kvelds treningen var jeg utslitt for jeg begynte.
    Dagen etter var det ikke bedre, og idag dro jeg til legen.
    Tok bade urin og blodprove, men jeg er i topp shape.
    Sa han ga meg Multivitaminer og HORMONER?!?!?
    Vitaminene er greit, men hormoner for noe man ikke vet hva er??
    Jeg tror det bare er overtrening, og tar noen dager av.
    Sa dropper jeg hormonene, men noen som ahr vart borti det samme, helt tom for energi, bare spiser, slapper av og sover.
    Og fortsatt utslitt?
    Jøss, hvilke hormoner ble du tildelt?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28

Aner ikke

Aner ikke hva slags hormoner det er.
    Men skulle styrke immunforsvaret.
    Han sa han trodde jeg hadde noe mutert virus i meg..
    Syntes det hortes litt rart ut, men har senere fatt vite att han drikker endel.
    Sa jeg har ikke rort de hormonene..
    Noen som har lyst pa?
    Har bare fortsatt og spise mat, og slappe av.
    Fortsatt mye vann, og begynt med oppvarmingen en gang om dagen.
    Skal uansett videre om 5 dager, men skal tilbake hit senere og fortsette.

Surt blod?
    Na har jeg ikke spist noen tilskudd overhodet her nede, og spiser middag pa gymmet, gronnsaker, kjott og ris.
    Benene har fatt energi igjen, men armene foles enda litt slitne.

Mange maneder pa og komme meg..
    Skal reise i ca 1.5 til 2.5 maneder for jeg skal tilbake hit og fortsette, sa far hape det holder.

Og sist, noen so har lyst pa hormoner?
    Laveste bud, 100 baht, og du betaler frakten
    Den beste som finnes....

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Shades Vis post
    Og sist, noen so har lyst pa hormoner?
    Laveste bud, 100 baht, og du betaler frakten
    Hahaha, hva står det på eska? Hvis det står østrogen bør du spise alle pille på en gang

Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28

Ikke en dritt

Star ikke en dritt pa det, fikk bare sann liten legepose derdet star antall ganger i dognet jeg skal spise dem.
    Han sa jeg kanskje plutselig ville fole meg veldig bra, sa er neppe ostrogen tror jeg.
    Den beste som finnes....

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.